tirsdag 9. juli 2019

Blogg campingvogn

Noen campingvogner er bedre egnet enn andre for helårscamping. Og velger du en vogn som. Blogg , Ferie og friti Turer i Norge, Tettere på opplevelsene.


Nyter du sommeren i bobil eller campingvogn ? Da må du vite disse tingene om strøm i bilen eller vogna du bor i! Før dro man på camping med telt og primus.

Nå fyller vi bobilen med alskens elektriske innretninger, alt fra kaffetrakter til TV. Det krever at du tenker litt. Den selvsagte løsningen. Så vidt Oddvar kan huske, er det 7-år siden de fikk seg RiksTV.


Siden de har TV både i bobilen, campingvogna og hjemme, var det RiksPakken som var mest tiltalende for Wenche og Oddvar. Et batteri som brukes i campingvogn er vanligvis på 80AH. Dette betyr at vogna (i vårt eksempel) kan brukes ca.


Brukes GEL- eller AGM-batteri vil det se litt annerledes ut. Jeg har lest litt om campingvogna din som du har gjordt mer varmere inne.

SMV 5boggje fjernet jeg hele bakvindu og fjernet baklys og satt inn ny aluminiumvegg og isolere varne veggen bedre og satt inn innevegg og monterte tilbake til. Først Skogbruksmuseumet i Elverum, døgn på Dovrefjell, Flotte strender ved Flø camping Ulsteinvik, Vandretur på Runde, Reed Camping i Breim ( her ble vi liggende værfast på grunn av flommen ), Stryn med Briksdalsbeen og avsluttet med turer i Valdres. Våre campingvogner på lager. Antall campingvogner : 142. Vis alle Grimstad Jessheim Ålgård Nordkjosbotn.


Campingvogn har hittil gitt større frihet for familien til å ta seg en tur både som weekend og ferie. Herved er det enda mindre unnskyldning enn før for ikke å besøke oss. Nå er det år siden han sluttet i den jobben og han kan se campingvogner fra en annen side. Jeg må innrømme at jeg syns camping er en smule harry. Kjøkken med spisekrok, soverom med dobbeltseng, bad og tv-krok.


Det var en helt ordinær vogn tom med de originale rosa tyllgardinene intakt. Lysten til å gjøre den litt mer moderne og personlig meldte seg straks. Men hvordan pusser man opp en campingvogn ? Fra caravanklubben fikk vi vite at det er lite oppussing av vogner. Da var jeg klar for mitt første blogg -innlegg. Jeg har i mange år ønsket meg ei campingvogn , og denne våren skulle drømmen gå i oppfyllelse.


En dag i begynnelsen av april dro jeg for å besøke min kjære Oldemor. Alt av bobilutstyr, campingutstyr og mye til båt og hytte.

Norsk nettbutikk for deg som liker camping-, caravan-, bobil-, hytte- og båtlivet. Vi har varer fra Thetfor Isabella, Alde, Truma og mange andre. Endelig hundefri i noen timer, så hva skal man gjøre. Jo man ignorerer alle tegn fra kroppen om at man er syk og kjører rullestolen ned på Malmøya og campingvognen.


Egentlig var det det beste jeg kunne gjøre, for mens formen sakte har gått ned har lengselen etter å bare kunne dra bort blitt større. Drømmer du om å kjøpe campingvogn eller bobil, men vil vente til nærmere sommeren med å bestemme deg? Ikke bare kan du ha mye glede av campingvognen allerede i vinter, men det kan også være økonomisk gunstig å få ut fingeren før høysesongen. Joda, du kan feriere i campingvogn på vinteren også. God kveld dereFilalluling, lille søte Levi.


Han blir aldri lei, tror han kunne kjørt rundt i flere timer. Nå har vi akkurat kommet hjem fra en fantastisk helg i Sauda, småbarnsbeldorado. Ganske utrolig at så lite kan utvikle nye bekjentskap og vennskap. Kristian hadde ei stor campingvogn da vi ble kjent, ikke akkurat moderne, men den funket bra.


Jeg ankom Luxembourg i god tid før midnatt, og fylte diesel og tok meg en matbit. Parkeringsplassene langs veien var fulle av trailere, og jeg var fortsatt godt opplagt. Derfor gikk turen videre nedover Frankrike.


Ved bomstasjonen like ved Nancy visste jeg det var en stor parkering reservert for bobiler og campingvogner. Bil og Motorbloggen grundige tester med personlige meninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg