torsdag 26. mars 2015

Avlang klump i underlivet

Merket den for noen dager siden, og nå er den vond. Den er der jeg har markert med Orange. For sånn uke siden nå så oppdaget jeg en avlang hard klump under huden. Vannskelig og forklare dette men gjør et forsøk.


Først så trodde jeg det bare var en stor kvise, underhuden, men nå er jeg ikke så sikker.

For den går jo ikke bort og størrelsen er den samme. Jeg klarer ikke klemme ut no k. SPØRSMÅL Hei, eg er ei jente på år. Jeg merket nå i dag at jeg har en litt mellomstor klump , ved underlivet. Jeg har hadt vondt der i noen dager uten å tenkt over det. AnonymBruker skrev: Han bryr seg ikke særlig om sex.


Vi har sex max cirka en gang i måneden. Han har en bestekamerat som er i forhold men han treffer han hver dag omtrent.

Men jeg begynner å mistenke noe der men er det noen som har opplevd menn som knappt vil ha sex? Jeg er en jente som sliter veldig med kviselignende klumper i underlivet. De er større enn kviser og er på en måte mer inni huden dersom det gir mening. Kan mer ligne på talgkjertel, men når jeg klemmer på den kommer det først en del puss og hvitt ut og så kommer det blod. Onsdagskveld merket jeg en liten klump i underlivet da jeg dusjet.


Litt oppom anus, på høyre side. Den var ganske vond å klemme på, og da jeg våknet torsdag morgen var den STOR og bulet ut. Funnene våre illustrerer hvor viktig det er å informere kvinner om symptomene på kreft i underlivet , slik at de tidligst mulig får behandling, sa forsker Cynthia Gelb, som er helse- og kommunikasjonsspesialist ved Centers for Disease Control and Prevention i Atlanta, USA, i forbindelse med studien - som ble gjennomført i fjor. Jeg oppdaget for litt siden en liten kul litt over vagina, jeg har lagt merke til den før men var sikker på at det bare var en kvise. Symptomer fra urinveiene.


Urin kan lukte forskjellig og til og med få farge uten at det er farlig. Har du spist rødbeter, tisser du lyserødt. Opplever du at det klør og svir i underlivet ? Da kan det være du har fått en soppinfeksjon. Mange ulike årsaker kan ligge til grunn for sopp, blant annet varme og fuktig badetøy, men det finnes heldigvis enkle og effektive egenbehandlingsråd. Jeg har en klump i underlivet , litt på siden av kjønnsleppen, helt innerst på rumpeballen om dere skjønner hvor jeg mener.


Jeg har tenkt det var en diiiiger kvise, har presset på den, og det kommer blod ut.

Blod blandet med litt gørr, men mest blod. Hva i all verden kan dette være ? SVAR: Hei Takk for at du skriver til ung. Det blir på en måte en kviselignende kul. Jeg har fått en klump ved hårfestet ved underlivet og vet ikke hva det er! Det er veldig vanlig å få det i underlivet.


Klump i underlivet , er det farlig? Eg sliter veldig med svie eller sårhet i underlivet etter samleie. Hatt samleie, klør veldig og svir i underlivet. Smerter i underlivet ? Dette er de vanligste årsakene.


Underlivssmerter kan være både akutte og kroniske – og skyldes ulike årsaker. Gjemt under ytre lepper. Den ble mindre, men jeg merket i går at den var kommet tilbake. Nå har det kommet en eller to flere kuler i samme områ. Brystkassen, bukhulen og bekkenet er andre vanlige steder.


Sarkom i hode- og halsområdet er ikke så vanlig. Vær særlig oppmerksom hvis kulen. Soppinfeksjon i underlivet er noe svært mange kvinner opplever og kjennetegnes ved svie og kløe i skjeden.


Utfloden er ofte tykk og litt klumpete som mange beskriver som cottage cheese-lignende. Man får kjøpt reseptfrie soppmidler på apoteket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg