tirsdag 9. februar 2016

Strikkemønster på traktorgenser

Skift til rundp nr 3½ og strikk glattstrikk, samtidig. Første m er merkem og strikkes hele tiden vr. Mønster på strikkepinnemappe fra Timotei.


Vi har også egne temahefter med strikkeoppskrifter til jul, en samling av strikkeoppskrifter på skjerf, det populære temaheftet Peer Gynt fra Sandnes Garn, eget hefte med strikkeoppskrifter på hentesett og babytepper – og mye, mye mer. Vi håper du blir like inspirert som oss, og at du finner strikkeoppskriftene du er på jakt etter.

Strikkeoppskrift til traktorgenser. Er du på utkikk etter ditt nye strikkeprosjekt? Vi har nå samlet alle våre fantastiske strikkeoppskrifter - med og uten strikkemønster - på en ny og forbedret side!


Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske. Nå var det på sin plass og begynne. Jul og fri fra jobb. Oppskriften er det Gerd Auestad som har designa.


Du kan kjøpe den som enkeloppskrift.

Nå skal jeg starte på en til i strår. Ble nemlig masse garn til overs. Hverdags var veldig drøyt garn!


På neste side kan du velge betalingsform, bruk paypal eller velg har ikke paypalkonto hvis du heller vil betale med kort. Ikke lukk nettleseren etter fullført betaling! Du vil straks få opp en side med linker til mønstrene dine.


Link til mønstrene dine vil også bil sendt på epost, så kontroller at du oppgir riktig epostadresse ved. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren.


Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look. Jeg likte oppskrifta godt, så jeg bestemte meg for å strikke en i litt mer maskuline farger. Underveis i strikkinga ble jeg rådd på å bytte ut stjernene med en traktor. På denne måten ble genseren forvandlet fra en stjernegenser til en traktorgenser , og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Traktormønsteret fant jeg på denne siden.


Norges største portal for kjøp og salg av strikkemønster , strikkeoppskrift og heklemønster. Finn inspirasjon eller ditt neste strikkemønster her. Begrensningen på rutearket er 180x255.

For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Resten ønsker jeg å kose meg med å sette sammen på syrommet. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter.


Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig kompetanse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg