torsdag 22. juni 2017

Easylife kosterstattere

På dette kurset starter vi opp med kun kosterstattere , men vi går gradvis over til vanlig mat. Alle går på kurs hos oss, og på kursene er det et foredrag hver gang. Du vil lære mye som du vil ha nytte av i hverdagen slik at du kan ta gode beslutninger. Våre kosterstattere er mer enn bare pulver.


Easylife kosterstattere

Du får kunnskap slik at du spiser sunt enkelt og riktig. Vi arrangerer sosiale aktivitetsturer både i Norge og utlandet. Er på tredje dagen, og det går overraskende bra. Vi hjelper deg ned de antall kilo du ønsker å gå ned i vekt. Har imidlertid VELDIG lyst på mat!


Vil det ødelegge ketosen om je. Life er Nordens største helsekostkjede med butikker spredt over hele landet. Life har produkter som holder deg naturlig frisk og som hjelper deg med å finne balansen mellom kost, mosjon og hvile. Svar på ofte stilte spørsmål om Livsstilskurs. Hvorfor bruker dere easyLife-kosterstattere ? Kosterstatterne er en kickstart som får deg raskt ned i vekt samtidig som vi er sikre på at du får i deg nok vitaminer, fiber mineraler og omega 3. Etter kick-starten innfører man vanlig middagsmåltid som følger tallerkenmodellen.


Etter nye 1-uker starter man opp med frokost i tillegg. Jeg er nå inne i min 2. Har gått på Nutrilett for mange, mange år siden - og synes de er ganske lik i smak i alle fall. AnonymBruker said: Det er vel egentlig litt det at jeg er veldig usikker på min egen kropp og ikke føler meg vel i den.


Så jeg er på en måte litt redd for at han skal få helt sjokk over kroppen min, slik som jeg får. En annen grunn er at han går i samme klasse som meg og det had. EasyLife - og den er rimelig dyr, for å si det slik. Selv har jeg økt min muskelmasse med ca 8kg i den samme perrioden hvor jeg har mistet 30kg totalt.


Du har kanskje ikke hørt om VLC men du har nok hørt om Easylife , Eurodietten, Xtravagansa og Campkilo. Alle bruker VLCD som utgangspunkt, men med litt forskjellig sammensetning og helhetlig opplegg. Livsstilsprogram for deg som vil ned i vekt og få en bedre helse! Meld din interesse her:.


Skap din egen arbeidsplass og vær med på å forandre liv! Bli en del av over treningssentre, fysikalske institutt, ernæringsveiledere, PT-sentre og andre kosthold og treningsinteresserte, som tilbyr et unikt livsstilsendringskonsept som FUNGERER! Bredt utvalg av kvalitetssikrede produkter online og i butikk. Kjøp helsekost og bli inspirert på life. SUNT, GODT OG ENKELT!


Easylife kosterstattere

Kostholdet er en nøkkel for å yte og nyte i hverdagen. Det hjelper ikke bare å spise sunt, man må også balansere måltide ne. De inspirer hverandre, og er en lei, klarer alltid den andre å dra den leie med seg.


Vi lærer mye av hverandres opplevelser, forteller Hanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg