torsdag 30. november 2017

Pergotime bivirkninger

Kan forstå så jer at jeg i har haft en del, så må vi sige at jeg er heldig! Jeg fik ikke gonal f de første gange, men jeg skal muligvis have det denne gang. Det er vist ret dyrt! Erfaring med pergotime og annen hormonbehandling.


Før min første time hos fertilitetssenteret fikk jeg mensen. Den har vært veldig uregelmessig og jeg har jo ikke visst når den kunne dukke opp, så det var helt tilfeldig. Tok en graviditetstest for uke siden som slo ut positiv (svak strek) har mange symptomer på graviditet.


Men blødde fredag ig lørdag ig trodde jeg mistet. Var nå til gynekolog og det viste seg at jeg ikke var gravid. MASSE stikninger i magen, oppblåst osv. Pergotime – bivirkninger under eller etter kurinnlegg22. Dette var forrige helg.


Stikningene har gitt seg utover i uka. Hei, vil gjerne spre litt håp vi prøvde i ca. Ingen bivirkninger. Snart kommer snuppa til verden!


Som alle legemidler kan dette legemidlet forårsake bivirkninger , men ikke alle får det. Hadde ingen bivirkninger på noen av kurene. Jeg la på meg noen kilo,men det var det eneste. Er selv skeptisk til å ta tabletter. Men disse var helt grei for meg å ta i allefall.


Rundt eggløsning hadde jeg veldig kraftige symptomer. Og jeg kan heller ikke huske å ha vært på et julebord med masse leker. Men karaoke kan faktisk være ganske moro hehe ja. Jeg pleier å få sansen for å synge litt når jeg drikker. Bare spør Angelica.


Nogle angiver også humørsvingninger. Disse gener forsvinder, når du ophører med tabletterne. De fleste kvinder har dog ingen bivirkninger af behandlingen. Er det noen som vet hvorfor man egentlig får den pergotime når man liksom skal være så fruktbar?


Skikkelig lei av skuffelser. Og pergotime er så full av bivirkninger at jeg ikke føler kroppen avviser det. Læs fx om virkning og bivirkninger – og se fotos af medicinen.


Se også film om brug af medicin, og læs om sygdomme og behandling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg