fredag 9. februar 2018

Baggy lue oppskrift herre

Få gratis frakt, fri retur og dagers åpent kjøp på alle ordre! Bestill fra vårt norske lager med gratis levering på døren innen 1-dager. Klokken hever antrekket. Moteriktig og stilsikre blazere. For fest, jobb og hverdag.


Ikke gå glipp av Stayhards Black Week - nye tilbud hver dag.

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Baggy Lue er en helt enkel lue med en lett baggy passform bakpå hodet og med rullekant. Lua strikkes rundt på rundpinne nedenfra og opp og avsluttes med fellinger strikket på strømpepinner i toppen.


Vrangborden gjør at den sitter godt på hodet selv om den er vid i toppen. STØRRELSER OG MÅL Størrelser: En størrelse, og veldig elastisk GARN OG GARNFORBRUK Superwool fra Mondial nøster gråmelert nr. PetiteKnit - Enkeltoppskrift – Lue til voksne, strikket i Sunday og Tynn Silk Mohair. Den minste størrelsen passer i utgangspunktet til barn, men du bør ta mål av hodeomkrets for sikkerhets skyld.


Dette er et samarbeid mellom Sandnes Garn og PetiteKnit.

På bakgrunn av dette samarbeidet selges denne oppskrift kun sammen med garn til hele plagget og i det garnet som er brukt i. Design by Marte Helgetun så dagens lys 30. Det startet med en enkel blogg, og utviklet seg raskt til å bli til så mye mer. I dag jobber jeg som designer og strikkebokforfatter på heltid. I nettbutikken selger vi alle mine bøker, hefter og oppskrifter.


Oppskrift på Baggy lue i perlestrikk. Jeg fikk spørsmål her om jeg kunne gi bort oppskriften på den baggy luen strikket i perlestrikk. Derfor tenkte jeg å dele den med dere alle. Forslag til andre oppskrifter.


Deler et innlegg fra Kicki. Gratis oppskrift på Denversokker. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på luer, hatter og hetter til voksen, barn og baby. Denne siden ble sist oppdatert 02.


Dagens oppskrift : Herrelue Hver dag legger vi ut tips om en strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service. Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din.


In English: Tesha’s Baggy Hat.

Viss du deler oppskrifta med andre vil jeg gjerne at du henviser til bloggen min, og jeg blir ikke lei meg viss du legger igjen en hilsen heller! Har endelig laget en oppskrift på en baggy - lue som jeg ble fornøyd med. Jentungen er ihvertfall storfornøyd. Oslolua strikkes med dobbel tråd nedenfra og opp i glattstrikk.


Første del strikkes på rundpinne (cm), mens toppen strikkes på strømpepinner eller med Magic Loop-teknikk. Her kommer oppskriften på lua, slik at du kan lage den selv. Vi har laget lua i to mindre størrelser i tillegg til den originale, store baggy versjonen. Her er en forbedret oppskrift : Garn som passer til pinne nummer bruk gjerne rester.


Luene i Smart veier i overkant av gram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg