tirsdag 16. april 2019

Klødde på føflekk begynte å blø

Klødde på føflekk begynte å blø

Du beskriver en føflekk som har begynt å blø fordi du skar deg ved barbering. Nå lurer du på om dette kan være et tegn på at det er kreft i føflekken. Begynner den å klø, blø eller gjøre vondt? Er den forhøyet fra hudoverflaten og samtidig fast å ta på ? Har du en slik føflekk , eller en føflekk som har forandret seg, begynt å klø eller blø , bør du få en lege til å sjekke den.


Hvis dere hadde en føflekk som plutselig klødde som pokker og begynte å blø , hadde dere oppsøkt. Jeg har altså en føflekk på ryggen som klør og har. Jeg begynte å blø (bare litt) fra en føflekk på magen. Veit ikke om jeg kutta meg eller hva, men jeg kan løfte litt av den nå. Blødde nesten ingenting, men er en slags væske (ligner på vann) under.


Føflekken har ikke endret seg særlig, men stikker ut. Kan dette være farlig? Det flyter ikke noe ut. Som regel har man kommet borti den uten at man har merket det.


Klødde på føflekk begynte å blø

Dersom den slutter å. Jeg syntes jeg så endring på en føflekk. Jeg var kjent for å være hønemor for våre tre sønner, forteller Trine. Hudlegen følte seg sikker på at føflekken var helt ufarlig.


I ettertid viste det seg at han kastet føflekken i søppelbøtta, uten å sende den videre for analyse. Hvis du føler for at du må ha svar på hva det kan være er det jo lurt å kontakte dem. Men hvis du føler at det går greit nå og heller ser an situasjonen om det blir verre for så å kontakte legevakten gjør du jo det. Hvis du ikke føler noen smerter og det ikke blør lengre kan det jo hende at det er over. Ikke vent til en føflekk begynner å klø eller blø , sier Roscher.


Klødde på føflekk begynte å blø

LES OGSÅ: Kreften ga meg et nytt syn på livet. For hundre år siden ga blek hud status, det var et tegn på at du slapp å jobbe utendørs. Nå vil folk bli så brune som mulig.


Legg i handlevogn hvordan importere. Jeg fikk fjernet en føflekk øverst på låret i juni. Trengte ikke sy, skar kun bort føflekken og det begynte ikke engang å blø. Jeg så i ettertid at det var litt igjen av føflekken, så jeg burde nok ha bedt om å få det fjernet. Uansett, det får komme etter hvert.


Hei Her kommer kanskje ett rart spørsmål, men kan man plutselig begynne å blø fra huden uten at man har blitt skadet eller klør fra noe? Jeg kan ikke se det er noe føflekk der eller noe annet rart. Plutselig vekttap når du ikke er på diett, er stresset eller trener hardt.


Ekstrem tretthet og en følelse av å være utslitt hele tiden. Forandringer i en føflekk - farge og størrelse, eller om de begynner å blø. Hodepine eller svimmelhet som ikke forsvinner.


Klødde på føflekk begynte å blø

At du blir unormalt lett andpusten. Hofta er vel heller ikke den delen på kroppen som blir mest utsatt for sollyset når sola først stikker frem. I går så skrubbet jeg litt på den når jeg dusjet, sikkert dumt, men da begynte den å blø litt.


Liker klødde på føflekk så begynte den a blø Laster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg