fredag 5. juni 2015

Strikke lue enkel oppskrift baby

Vi starter vårt vintersalg med opptil på sports- og turtøy. Se bestselgere og nyheter til hele familien i nettbutikken. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Garnpakken inneholder alt garnet du trenger for å strikke den lune koseposen med storkemønster, pluss oppskrift. Strikk til nyfødt og baby.


Vis som Grid Liste.

Tid for å strikke baby klær. Jeg har oppgradert nok et dukkesett på w ww. D Isabell og Isak, der kan du se mange detaljbilder av samme sett i dukkestørrelse. Dette er et veldig enkelt babysett hvor jeg har strikket inn små trekanter strikket i dobbelt perlestrikk. Heldigvis var det ein del garn til overs, og då gjalt det å vera kreativ.


Flaks for meg har eg alltid ein del oppskrifter liggande på mobilen og valet falt på lettstrikka babylue, da denne er nettopp lettstrikka, og veldig fin! Men eg ville gjere ein vri som eg har sett på fleire bloggar og det var å strikke lua i dobbel perlestrikk. Utslått er det et vanlig teppe – brettet og knyttet blir det en lun kosepose.


Det er enkelt å strikke – selv for nybegynnere.

Garntypen er Dale ECO BABY WOOL (1 økologisk ull) fra Dale Garn. Trenger du strikkepinner? Noen oppskrifter fortjener å være gratis, for hvem trenger vel ikke en kjappstrikka lue og et par deilige tøfler?


Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på luer, hatter og hetter til voksen, barn og baby. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe?


Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Våre oppskrifter sendes per post. Nydelige luer til de minste. Hobbii Baby Merino finnes i fantastiske farger.


Luen har en perfekt form og kan lages i størrelse til måneder. Lær å strikke med strikkeskolen. Dette er en side både for deg som vil lære å strikke , og for deg som ønsker inspirasjon. Oppskrift : Smetteskjerf til baby. Har du forresten sett boken Med hjerte for strikk?


Leine baby – raglanjakke og lue med hullstrikk. Det aller enkleste er å strikke et enkelt skjerf.

Last ned gratis PDF Hent oppskrift. Kanskje noen her som vet hva jeg snakker om? Hvis noen kan vise meg en enkel oppskrift på dette hadde jeg blitt veldig takknemlig! Her kommer endelig oppskriften på luen,.


Dette er en enkel heklekant som er fin å bruke på forskjellige strikke og hekle plagg. Er nybegynner (nesten) s trenger litt hjelp. Skrevet i Anonymforu-For det frste trenger jeg ei lettlest og enkel oppskrift p. Med Mlfrid Gausels nydelige oppskrift babyteppe kan du strikke babyteppe i varm og myk babyull.


Finn strikkeoppskriftene dine online – enkelt og raskt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg