torsdag 18. juni 2015

Drops traktorgenser

Marius traktorgenser. SMART inneholder 1 ull. Superwash- behandlet slik at det er velegnet for aktive barn og voksne. Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120.

Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. De fleste er gratis. Drops fra Dropsfabrikken Metier. Charmerende gjenbruk. Gratis oppskrift på traktorgenser.


Du kan også strikke den i annet garn med samme strikkefasthet. Strikken nedenfra og opp.

Traktorene er strikket inn. En framme og en bak. Alle strikkeoppskriftene er tilpasset våre Trysilgarn. Dette garnet får du i mange ulike kvaliteter og farger til en svært vennlig pris.


Trysilgarnet holder høy kvalitet og flere av garnene er tilpasset sensitiv hud. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.


Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren. Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look. Landsmøte i Harstad.


Norges Husflidslag og landsmøte i Harstad. Pinsehelg og garnsalg. Siden jeg er så heldig å være tante til en liten sjarmør var det klart at det var han som måtte ha den!


Garnpakken inneholder oppskrift og alt garnet du trenger for å strikke jakken med kaninører. Velg mellom flere størrelser og farger.

Garntypen er italienske Zarina, et 1 superwash merinoullgarn som er svært mykt og elastisk. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Er det strikkeoppskrifter på gensere du ser etter?


Alt garn er på tilbud f. Oppskriften er fra 1-år, kjempe greit oppskrift å strikke etter. Gutten min er år så jeg har regner om litt så strikket jeg i år, den er forsatt litt stor så sparer vi gensern til neste vinter. Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Utrolig at barna kan vokse det mye i et år. Minste mann trenger ny genser til vinteren, og denne genseren strikket jeg i sommer.


Det er på tid å finne fram genseren, høsten begynner nå på ordentlige. Det passet litt bra, for jeg hadde lyst til å strikke en tykk genser til meg selv. Da jeg hadde valget mellom lilla og mellom-rosa var i grunnen valget enkelt. Av to onder og så videre.


Den inneholdt a-post, ekspresspakker og småpakker som ble sendt fra østlandet til Nord-Norge. Gjorde flere forsøk på å komme i kontakt med selger for å høre om jeg ble å få garnet mitt, og heldigvis sendte hun en ny pakke etterhvert! Herlige strikkeplagg. Artig med flerfarget traktorgenser. Kjenner du dette garnet og har du eventuelt vasket det i maskin?


Røros er en vakker plass, og langt fra det jeg har rundt meg i det daglige. Lillebror i huset er veldig glad i store kjøretøy. Så da jeg fant denne genseren designet av Gerd Auestad var saken biff.


Bestselgeren Riddari strikkes i Léttlopi. Vi har for tiden ulike garnpakker, men lager gjerne dine egen ønsker om du vil ha noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg