mandag 30. oktober 2017

Fondant oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Med en god oppskrift på pannekaker blir du fort populær hos både liten og stor. Vår grunnoppskrift på pannekakerøre gir et perfekt resultat og er nok til ca.


Topp med syltetøy, sukker, bacon eller brunost – alle har sin pannekakefavoritt! Oppskrift på enkel sjokoladefondant.

Varm sjokoladekake av mørk sjokolade med flytende kjerne er en soleklar dessertfavoritt. OPPSKRIFTER MED Fondant. Hjemmelaget fondant til kaker. Flotte kaker du har laget.


Hadde et spm når det gjaldt fondant oppskriften din. Marshmallow- fondant. Denne fondanten kan brukes til å trekke kaker me til modellering av figurer og til å lage blomster.


Massen blir helt hvit og er like god til sjokoladekake som bløtkake.

Bruk så dyr og eksklusiv mørk sjokolade du får tak i, og du får en smak som er hvilken som helst gourmetrestaurant verdig! Fondant betyr det å være smeltende på fransk - og dette er definitivt kaken som får deg til å smelte! Steiketiden er forskjellig fra ovn til ovn. En fondan skal vere stekt rundt kanten og flytende i midten.


Steketiden er korrekt i denne oppskriften. Også kommer det an på hvilken former du har brukt. Deilig og enkel oppskrift på hjemmelaget sjokoladefondant.


Den perfekte sjokoladefondanten er så herlig rå i midten at sjokoladen renner litt ut når du setter skjeen i den. Kaken er en soleklar dessertfavoritt. Vær med på å gjøre oppskriftene våre enda bedre! Kom med dine tips og ideer til forbedring her.


Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Ikke for å være vrang eller for å klage, for det ser helt fantastisk ut. Men etter hva jeg har lært det siste halvåret, så er ikke dette en sjokoladefondant. Det dette er kalles derimot for en mi-cuit.


Her kommer Ina med nok en oppskrift på poteter tenker du kanskje…. Det stemmer, det er tur for fondant poteter, for potetoppskrifter kan jeg aldri få nok av.

Heldigvis for meg er det mulig å tilberede denne anvendelige grønnsaken på utallige mange måter, så dette blir nok ikke den siste oppskriften heller. Derfor må du være nøye med steketid og temperatur. Fondant er et perfekt alternativ til marsipan, både som kakelokk eller til modellering.


Fondant smaker søtt, men de fleste kan også tilsettes smak. Kna den til fargen er helt jevn. Det er serien vi har fullt hele sesongen. Fra før har vi høstet et herlig knippe oppskrifter fra serien.


Under artikkelen finner du også potetoppskriften. Asiatiske grillspyd. Du finner alle her. Italiensk focaccia. Jeg liker poteten, og bryr meg fint lite om at den er lavkarbomafiaens største fiende.


Jeg kjøper som oftest ferdig fondant når jeg skal lage kakepynt, og da kjøper jeg fondanten fra Wilton, fordi den er lett å få tak i her jeg bor ( kjøper den på Jernia) og jeg syns en er veldig god å jobbe med. Poteten er min venn den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg