onsdag 26. september 2018

Billig middag til mange

Her finner du forslag til ferdige ukemenyer. Hver uke gir vi deg to raske middagsalternativer som består av bare produkter. Flere spennende middager på under minutter. Se våre spennende oppskrifter her.


Bestill nå, betal senere, gratis avbestilling, døgnåpen kundeservice på ditt språk. Budsjett til luksus, hoteller og hjem.

Slik lager du mat til mange. Også du, som aldri har lagd middag til mer enn fire personer, som ikke veit hvordan sous vide uttales og som ennå ikke har åpna kokeboka du fikk til jul i fjor. Middagstips - oppskrifter på enkel, sunn middag Usikker på hva du skal handle inn til middag denne uka? Eg veit mange av dere lesere er prega av tidsklemma og at middagen ofte kan vere en utfordring. Dette har resultert i at mange er usikre og holder seg til det trygge når de skal lage mat.


Derfor sier jeg ikke til folk at det er både lett, billig og langt fra tidkrevende, og avslutter med det – jeg følger gjerne på med kom så skal jeg vise dere. Jeg har tidligere lagt ut middager under kr for familie på 4. Det virket som ett kjærkomment innlegg for mange så her kommer derfor ett tilsvarende med andre middager. Blogg med oppskrifter på god og billig middag til hverdags, fra - kroner per porsjon.

Her er en enkel og rask middagsrett som metter mange. Det er mange ting du kan gjøre for å kutte i forbruket. Noe av det som virkelig monner er bevisste og godt planlagte matinnkjøp.


Enkel, god og billig middag. Dårlig rå men ikke så veldig gira på en tørr Grandiosa? Ikke nøl med å be om hjelp.


Vi har samlet digge matretter som er sunne og veldig billig ! Rens og skyll grønnsaker og poteter i god ti gjerne dagen i forveien. Oppbevar dem i kaldt vann i kjøleskapet. Dette er en rask pastarett som vi tror fort blir en favoritt rundt middagsbordet.


Den tar ikke mer enn minutter å lage. En enkel og fin middagsutfordring for husets ungdommer å prøve seg på. Det med middag er ikke alltid like enkelt.


Derfor ønsker vi i Bunnpris å hjelpe deg på vei! Selvom man er mange om middagsbordet, behøver maden ikke at koste en formue. Billig mad til mange.


Her er der en række opskrifter på nemme og billige retter til mange mennesker - både til hverdag og fest. Jeg hadde gjerne makaroni med ketchup til middag jeg, da jeg var på mitt fattigste (med eller uten ost).

Evt ris med brun saus. Men dette er jo ikke så spennende (men faktisk ikke så ille, hehe). Hverdagen er gjerne hektisk for mange. Disse rettene er derfor raske å lage samtidig som de smaker godt. Middag på under minutter Aldri mer spørsmålet Hva skal vi ha til middag - Ukens middag på under 20.


Kjøttbollene til MENY har et kjøttinnhold på ca.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg