fredag 5. august 2016

Skjult nummer huawei p10

Kjøp telefon med et av markedets billigste abonnement du også. Har du spørsmål om våre løsninger? LG Gtopp telefon til bunnpris. Ta kontakt med kundeservice her. Finn laveste nettpris her.


Det er egentlig den form for opkald jeg får mest af, men skjulte numre kan min blacklist app til Symbian telefoner heldigvis sættes til at afvise, så det har jeg gjort da min politik er, at hvis du ikke vil vise mig dit tlf nummer , så gider jeg heller ikke at snakke med dig. Når du skal ringe med skjult nummer , kan du vælge om du kun vil skjule nummeret en enkelt gang eller om du vil gøre det fast. Opsætte SMS - Huawei PLite. Denne guide viser dig, hvordan du nulstiller din SMS service, hvis dine beskeder ikke når.


Hej Jeg har en Huawei Ptelefon, og jeg har Oister. Det betyder at når jeg ringer fra min telefon så det hemmeligt. Men på min gamle telefon kunne man slå det til og fra.


Jeg synes ikke jeg kan finde indstillingen på min Huawei. Skjul apper fra hjemskjermen. Huawei har en svært rik funkskjon her – trakasseringsfilter – som du finner om du trykker på meny i SMS-appen.


Her kan du også velge å blokkere anrop og meldinger fra ukjente numre , blant annet. Kontakt Huawei Service Center for nytt om garanti- og systemoppdateringer. Så kjøpte jeg meg ny mobil, og nå går det ikke. Jeg tror det har noe med bindingen til youngtalk å gjøre.


Noen som vet hvordan jeg kan få ringt med skjult nr igjen? Du kan skjule nummeret for en samtale av gangen, eller velge fast reservasjon. Tjenesten koster ingenting. Du kan reservere deg mot at nummeret ditt kommer frem på andres spesifiserte faktura. You can use this method if you don,t want.


Alle endringer på et hemmelig nummer må gjøres skriftlig, med signatur og kopi av legitimasjon (pass, førerkort eller bankkort med bilde). Nummer vises i følge gjeldende regelverk hvis du ringer nødnummer. Nummeret ditt er synlig ved sending av SMS og MMS. Mit dem Huawei Pdie eigene Rufnummer anzeigen. Methode 1: Einstellung über Android festlegen.


Dazu öffnen Sie bitte vom Homescreen. Navigieren Sie von dort aus weiter in die Einstellungen der Telefon-App. Hier seht Ihr den Menüpunkt Zusätzliche Einstellungen. De velger teleselskap, og hvilket kontantkort de vil ha, så betaler de og går. Det vil fortsatt komme opp ett nummer når man sender melding, men om de skulle finne på å søke opp nummeret hos en eller annen opplysningstjeneste vil de bare få beskjed om at det er ukjent nummer.


Hallo, habe ein problem, und zwar zeigt mein Pmit Vodafone keine Rufnummer mehr an wenn ich wo anrufe. Leider habe ich die Einstellung dazu auch noch nicht gefunden. Könnte mir da mal einer nen Wink mitm Zaunpfahl geben?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg