torsdag 20. november 2014

Oppskrift babysokker myk start

Oppskrift babysokker myk start

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn! Ullbukser til baby. Behagelig og praktisk. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg!


I oppskriften er jakken forklart med bakstykke og to forstykker,. Jeg publiserer her den første oppskriften på sokker. De heter ihvertfall Malins babysokker. Fuglemammas omslagsbody i myk og deilig alpakka silke fra Drops som jeg har blogget om her før.


Det er flere guttebabyer som kommer til verden om dagen, og disse ble laget til lille Jakob. Garnpakke - Pickles Mjuk Merino. Alt du trenger i en ferdig pakke, oppskriften følger med gratis! Har fått tips på facebook også, det var noen tøfler fra en bok som heter myk start , som strikkes med to pinner og kun var rettstrikk.


Myk start babysett. Noen som har den boken? Disse har blitt mye brukt sammen med romperen og de sitter godt på foten. Jeg lurer på hva det er med meg og å tvinne snorer. Jeg har heklet en liten hvit kant rundt brettekanten.


Får det liksom ikke helt til! Men håper at snorene ikke går helt i oppløsning ved bruk. Har strikket dette settet mange ganger. Luen blir veldig tøyelig og kan vokse med babyen en stund.


Vottesokkene kan som navnet sier både brukes som votter og sokker. Lange og gode slik at de blir sittende godt på føtter eller hender. Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten.


Enkle å strikke er de også. Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på, for det går ikke så mange gram i hvert par. Håper du får en kjempefin dag i vårsola!


Denne perlen av en bok inneholder oppskrifter på basisplagg og tepper i størrelser fra nyfødt til år. Også denne gangen er sokkene basert på varianten Sokker med angorakant og strikkede pomponger, men jeg strikket hele sokken i samme farge og garn framfor å bytte underveis. Har også sett meg ut nokon av dei i myk start spesielt dei som er brune og kvite syns eg var søte.


Men andre oppskrifter kan du også finne gratis på dropsdesign. Søte små sokker i størrelse 0-måneder. De er strikket i Mirasol fra Du Store Alpakka på pinne 5. Den er veldig enkel å følge for nybegynnere (Det er en stund siden jeg laget de).


Til og med helen gikk veldig greit. Disse skal visstnok sitte godt på foten på aktive babyer. Jeg klikket meg innom bloggen Litlo og Kalen en dag og kom via henne over denne oppskriften på babysokker.


Jeg synes den virket rimelig grei å strikke for en nybegynner og satte i gang. Jeg begynte med godt mot, mistolket oppskriften og strikket noe som lignet litt på en sopp. Lillestakken og babysokker Denne begynte jeg med i slutten av desember og sånn ca tre uker senere ble den ferdig! Egentlig er jeg ikke noe fan av tynt garn og tynne pinner,men noen ganger må man bare.


Oppskrift babysokker myk start

Oppskrifter til alle anledninger! Sunn - rask - familien - kos - gjester - tradisjon. Kunnskap om kjøtt og egg, oppskrifter og tilberedning av mat finner du på matprat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg