mandag 24. november 2014

Nyfødt tøybleier

Vi fører økologiske og trygge produkter til mor og barn. Vil du bruke tøybleier til babyen din helt fra starten av? Her finner du vårt utvalg av tøybleier til nyfødt. Til nyfødt er det populært med for eksempel billige løsninger som prefolds eller brettebleier, alt-i-ett-bleier som er superenkle i bruk, eller formsydde bleier som også er enkle å bruke.


Nyfødt tøybleier passer godt til premature babyer eller tvillinger. De passer fra ca kg til ca kg.

Hvor lenge bleiene passer vil variere fra merke til merke. Vi vil få inn den nye versjonen av teenyfit i begynnelsen av desember! Vasking av tøybleier Fra babyen er nyfødt , og til den er rundt seks måneder gammel (begynner med fast føde), kan du legge brukte bleier i en bøtte – eller det som kalles en våtpose. Du vasker når du har nok til en maskin, og kaster bleiene rett fra våtposen og i vaskemaskinen. Denne nettsiden er under konstruksjon.


Jeg har skrevet om tøybleiene vi brukte til lille mr. Symaskina fikk kjørt seg og jeg laget mønster i størrelsen 3-kg. Tåteflasker (flaskevarmer), alt etter som om du skal amme eller ikke.

Engangsbleier (ikke for mange av minste type, babyen blir fort stor). Noen velger tøybleier alt etter hva du ønsker. Et nattlys er bra å ha når det er mørkt på rommet om natta, så babyen ikke blir så våken hvis man må slå på lyset, når man skal amme elle gi. Se også våre økonomiske tøybleier startpakker. Til mamma har vi tøybind og ammeinnlegg.


Nettbutikk som holder til i Drammen med hovedfokus på tøybleier. Vi har også tvillingrabatt! Legg til ønskeliste. Ergobaby Embrace bæresele til de minste. Vi sender til hele landet.


Velkommen til Nøstebarn! Tar dere med tøybleier på føden? Tenker på at sånn mekonium kanskje er vanskelig å få bort, og at man bør bruke engangs de første dagene? Samtidig får man vel litt hjelp til å se hvordan man steller babyen, så da hadde det kanskje vært kjekt med tøy så man ser hvordan det gjøres.


Tøybleier , godt for poden og kloden! Men ellers synes jeg tøybleier virker desidert best, og jeg synes det er veldig trist om vi ikke får til å bruke tøybleier. GodTid tidligere, og nå som vi fikk lillebror i hus måtte han også få egne tøybleier.


Mønsteret kan lastes ned ved å klikke på linken under.

Beskrivelse på hvordan jeg syr tøybleier finnes her. Når jeg er ferdig med mine tøybleier så gir jeg dem vekk til andre som bruker tøybleier. Bleiene holder gjerne til fire-fem barn før de er utslitt og da begynner miljøregnestykket å se mye bedre ut, avslutter hun. Ulike typer tøybleier og tilbehør: - Alt-i-ett-bleier er bleier hvor man ikke trenger noen form for tilbehør.


Hvilke tøybleier tenker dere passer til EK og nyfødt ? Jeg samler opp bleier i en våtpose som henger ved siden av stellebenken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg