onsdag 15. april 2015

Silikon blogg

Søk etter silikon blogg på den nye KensaQ. Flere får også bedre selvtillit – spesielt som ung og usikker på egen kropp. Dette innlegget er ikke ment for å påvirke noen til verken å ta eller ikke ta silikon , for har man bestemt seg for å gjøre det, ja da har man bestemt seg! Tror du vet best om du har silikon eller ikke, så syns det er bare teit at folk skal spekulere om du har eller ikke. Og man tar ikke nødvendigvis silikon pga.


Forskjellen er stor selvom jeg ikke tok så mye silikon.

All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Jeg burde kanskje ventet til jeg hadde kommet litt lengre ned i innlegget med å innrømme det, sånn at så mange som mulig kunne få med seg det jeg egentlig vil si, men det blir vanskelig å snakke om sillsær (silikonpupper), kirurger og størrelse når fakta er at jeg nettopp løy.


Dere vil ikke TRO hva som skjedde i dag. Det er HELT sinnsykt. Jeg satt der, og ante fred og ingen fare liksom, og så ringte plutselig telefonen.


Har silikon og tok det ut 3. Ingen av disse stemmer!

Jeg vet at jeg har sagt før at jeg skal ta silikon , og det var jeg ganske bestemt på – men så var jeg i Oslo for litt siden på konsulasjon, som er et møte med plastisik kirurg som kan fortelle deg litt om operasjonen, du blir tegnet på, man bestemmer størrelse osv. Jeg var egentlig veldig usikker på dette innlegget, om dette ble et innlegg jeg i det hele tatt burde skrive. Er silikon bedre og tryggere enn plast? Lifefactory sine glasståteflasker og glassdrikkeflasker er laget i selvfølgelig glass. Jeg er ikke ferdig med ferien her på bloggen altså, det kommer mange spørsmål inn om jeg skal skrive mer om Florida og det skal jeg.


Både reisebrev og opplevelser er på gang, jeg fikk bare så kraftig jetlag når jeg kom hjem og ungene er helt døgnville. Rumpa mi er stor nok som den er. Jeg har aldri vurdert silikon i rumpa. Jeg tok silikon i brystene for én måned før konkurransen.


Heldigvis har tiden etter operasjonen gått på skinner for deltakeren. På bloggen tar toppblogger Ulrikke Lund (24) et oppgjør med kritikken hun har fått fra mange lesere rundt silikonpuppene. Den gang hadde jeg “lov” til å ta silikon , det har jeg ikke nå fordi jeg blogger. Denne saken er gammel, og listen er ikke lenger gyldig. Her kan du besøke Nettavisens forside for oppdaterte saker.


Som vanlig oppsummerer SideNorges 1største blogger i måneden som gikk. Jeg er så glad for at så mange ville bidra sammen med meg. I dag vil jeg bare komme med en liten tilbakemelding på det jeg observerte fra scenekanten den dagen.

Her om dagen fikk jeg en kommentar på bloggen fra en eldre mann. Jeg satt lenge å tenkte hva jeg skulle svare, for alt jeg sier blir feil. God kveld kjære lesere!


Jeg var livredd for å løfte vekter over brysthøyde, og trodde at innleggene ville sprekke om jeg tok i for mye. Vi lever dessverre i en meget kroppsfiksert verden, og formfulle bryster er en del av det. MATT farget silikon i lekre farger utvendig og hvit porselen innvendig.


Lag et nettsted eller blogg på WordPress. Silikonet er brent inn i porselenet. Julemat - Helt Enkelt. Dette er boken Ida har gledet seg aller mest til å lage, en bok med hennes favorittjulemat.


Her ivaretar Ida julehøytidens mattradisjoner, men tenker også nytt, alt blir gjort med hennes egen vri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg