tirsdag 21. april 2015

Fotograf askøy

Konsis er et trykkeri og kommunikasjonshus som leverer kreative tjenester og produksjon! Ulike bakgrunner: grå, hvit, sort, mur, patina vegger og lekre Boudoir miljø. Din fotograf på på Askøy. Bryllupsfotograf, nyfødtfotograf og barnefotograf. Hjemmestudio på Juvik.


Her finner du mer om tjenester fototgrafen tilbyr, bildegallerier, kontaktinfo, kart med mer.

Fotograferer i hele Bergen og omegn. Legg til din bestilling, og du vil motta spesialtilbu finne ut priser og sammenlign vurderinger av selskaper og fagfolk i Askøy. Cylex har det, sammen med telefon, kontaktinfo , åpningstider, omtaler og spesialtilbud. Foto Askøy - fotografer , leie fotograf , digitalfoto, nyheter, advertising photography, arkitektur, bilde, illustrasjonsfotografering, fotografering, digitale.


Vi hjelper deg bla. Flyfoto, rammer og innramming. Alle typer akuttbehandlinger. Bergen Tannklinikk: Almenntannleger, kirurgi, implantat, tannregulering, tannbleking.


For mer info om den enkelte fotograf – trykk deg inn på hver enkelt oppføring.

Det å få denne utviklingen dokumentert av en profesjonell fotograf vil gi evige minner til glede for både dere og barna når de blir eldre. Tilbyr kreativ,levende og tidløs portrett fotografering. Portrett, bryllup, kjærester.


FOTOGRAFEN Jeg smiler mer enn jeg ikke gjør det, donuts er det beste jeg vet, og jeg startet opp firma så fort jeg var år. Klikk deg videre for å like meg også. Her er databasen av nåværende jobber i kategorien Kunst fotografering. På disse sidene vil jeg presentere litt av det jeg kan tilby.


Jeg tar det meste av oppdrag innen fotografering: lifestyle, portrett, nyfødtbilder, konfirmasjon, gravidbilder, familiebilder, forlovelse. Første Foto, Askøy. Konkurransedyktige priser og høyt faglig nivå. Ekspert på etterarbeid og retusj.


Dette er en utstilling av bilder som forteller om tysk aktivitet på Sør- Askøy under krigen. Bildene kommer fra en tysker som tydeligvis var en ivrig fotograf , og som hadde moderne fotoutstyr. Og har siden oppstarten blitt kåret til årets fotograf i Bergen fotograflaugs konkurranse hele ganger.


Jeg heter Pia og jeg er en portrett fotograf som holder til på vakre Askøy , utenfor Bergen. Jeg er en engasjert fotograf som brenner for faget og for at du skal få en fantastisk flott opplevelse. En fotografering med meg skal være stressfri, morsom og gi gode minner.


Sammen skal vi få frem din unike personlighet og glød.

Mitt Selskap er Bergens største selskapsportal, og den mest komplette oversikten over selskapslokaler og catering i Bergen. Skal du feire bryllup i Fana, eller kanskje årsdag i Åsane, dåp på Askøy , eller konfirmasjon i sentrum?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg