torsdag 30. april 2015

Når ble jeg befruktet

Når ble jeg gravid. En Sædcelle kan leve i 5-dager, mens et egg får en betydelig nedsatt evne til å bli befruktet etter døgn etter eggløsning. Ble befruktet med feil egg.


Jeg visste ikke at det i det hele tatt kunne være mulig å gjøre. Men termindatoen ble også satt med grunnlag for første dag i siste mens 14.

Jeg husker dato for samleie. NÅR HAR JEG TERMIN: Det er gjerne første spørsmålet man stiller seg. Selv om man vet nøyaktig hvilken dato man ble gravid , for eksempel. I ettertid kom jeg på at jeg hadde begynt å spise mer frukt etter at jeg ble gravid. Og at det jeg trodde var luft i magen nok var babyens spark,.


Det som er gjengs er vel at hunden ikke skal tygge for lenge på harde, vektbærende bein. Man må se an hunden sin hva man kan gi og ikke, min hund har alltid vært smart når det gjelder. Akkurat nå , AnonymBruker skrev: Jeg lærte på skolen for år siden at borderline var den verste diagnosen man kunne få.

Jeg merker forskjell på symptomer de mnd jeg vet at det ikke kan ha skjedd befruktning ( pga mann bortreist på tidspunkt før eggløsning etc) og da det nok har skjedd befruktning. Hei Jeg er bekymret og føler meg ganske dum. Er gravid i uke nå 1. Jeg sluttet på p-piller andre uken i mars på slutten av et brett. Fikk mensen den 22.


Hadde veldig smerter denne gangen. I dag kom beskjeden: Av egg, halvparten ICSI ble ingen befruktet. Vi skal til samtale med lege i morra, hva vil den dreie seg om? Så, hvis du for eksempel forventer menstruasjonen den 15.


Bruk vår praktiske kalkulator for når du bør teste, for å finne ut når du kan teste med Clearblue Early Detection graviditetstest – ingen annen test kan gi deg tidligere svar. Har spurt min egen jordmor , men fikk ikke svar. Dette er viktig for meg å få vite. Jeg mener jeg hadde eggløsning rundt midten av november siden jeg kjente puppene mine var ømme og hadde vondt i eggstokkene når jeg presset. To uker senere, altså november fikk jeg mensen.


Januar nå , denne viste gravid. Jeg tok en graviditetstest 5.

Seksåringen satt i sofaen vår og kalte moren sin for jævla fittemamma. Hvordan ser fremtiden ut for et barn som oppfører seg slik uten at det får konsekvenser? Clearblue DIGITAL graviditetstest med ukeindikator viser at jeg er gravi men jeg tror ikke jeg ble gravid på det tidspunktet som ukeindikatoren viser. Ukeindikatoren er pålitelig når du tester med morgenurinen.


Enkelte legemidler eller medisinske tilstander kan påvirke resultatet. Hvorvidt det er relevant å komme med opplysninger om opprinnelsesland i en slik sak, særlig når politiet ikke knytter drapsmotivet til parets etniske bakgrunn, skal jeg ikke gå inn på her. Saken illustrerer i alle fall at hverken statsborgerskap eller det å ha bodd i Norge nesten halve livet, er nok til å kunne kalle seg norsk.


Tast inn ditt registreringsnummer og sjekk når du må ha godkjent EU-kontroll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg