mandag 2. november 2015

Gå ned 20 kg på 2 måneder

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. En gang gikk jeg ned fra 1kg til kg (jeg er 1høy og veldig breibygd av natur) på måneder - og det holdt ei stund. Så helt jævlig ut når jeg veide 87.


Nå de siste åra har jeg lagt på meg alt igjen som følge av trening med vekter og et annet kosthol selv om jeg ikke lenger tenker så forferdelig mye over hva jeg spiser. Du kan forandre ganske mye på to måneder hvis du starter nå. Du har tid til å gå ned 4–kilo, noe som visuelt vil gjøre en stor forskjell, sier Anne Marte H.

Sneve, TV Sportys. Hvis du følger rådene på disse sidene, vil du kunne ha et kaloriunderskudd på 5kcal om dagen uten å føle deg sulten. Slik går du ned kg. Dermed vil det ta deg 4–måneder å gå ned de ti kiloene. Hvis du vil gå ned i vekt ved å bare spise utvalgte matvarer, finnes det tonnevis av slankekurer og råd på nettet.


Men de fleste går lei, og de legger på seg igjen så snart de slutter med kuren. Hvis du heller vil spise som du pleier, og dessuten holde vekten over ti bør du kanskje prøve noe helt annet. Om du derimot står stille over lengere tid (typ -uker), kan det være på tide å gjøre noen endringer.


En ting man skal huske på er at når man går ned i vekt, så reduseres også mengden kalorier du skal ha per dag.

Denne mengden er ikke veldig stor, men når du har gått ned kg kan det være greit å huske på. Dette brukte jeg til frokost, lunsj middag og kvelds. Finn laveste nettpris her. Garantert Tilfredshet:.


Det ga raskt resultater, og Jeanette gikk ned kilo de syv første månedene. Ting ble lettere og jeg var mer i bevegelse. Når andre begynte å legge merke til vektnedgangen, var det også veldig motiverende, sier Jeanette til Se og Hør.


Ja, å gå ned kilo på fire måneder er realistisk, dersom du er overvektig og har en dårlig energibalanse hvor du vanligvis tar inn mer energi enn du forbruker. Skal du ned i vekt, må du begynne med å legge om til et bedre sammensatt kosthold og begrense energiinntaket. Ned i vekt på dager Har du behov for å gå ned noen kilo? Med I FORMs nye program kan du på bare dager få en flatere mage, veltrente lår og en velpleid kropp fra topp til tå.


Jeg prøver så hardt jeg kan å gå ned i vekt, og har klart å miste -kg på måneder. Det er fordi jeg var syk hele sommeren at jeg la på meg og veide over kg , men jeg har nå komt meg og trener 5-ganger i uken der jeg fokuserer på jogging. Dette er fordi forbrenningen blir redusert når du går ned i vekt, forklarer Hjelmesæth.


Han viser til at en person som går ned fra 1til kilo, altså reduserer kroppsvekten med prosent, vil måtte spise prosent færre kalorier enn før kuren startet, for å holde vekten på kilo, dersom den fysiske aktiviteten er uendret. Det hele gikk over en periode på ca år. Jeg fokuserte på å få i meg grove kornprodukter, grønnsaker, magert kjøtt, fisk, sunt fett i form av olivenolje, avocado osv.


Fra januar til påske hadde jeg gått ned kilo.

Bruker du noen av disse tipsene, så vil du fort merke endring på vekta. Først vil du gå ned kg , så osv. Ikke vei deg hver dag. Vekta kan svinge et par kg bare på vanninnholdet i kroppen.


Del gjerne artikkelen om å gå ned kg med andre om du likte den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg