tirsdag 8. oktober 2019

Strikke lue enkel oppskrift

Vi starter vårt vintersalg med opptil på sports- og turtøy. Se bestselgere og nyheter til hele familien i nettbutikken. Hovedgeskjeften til Garnstudio Drops Design er å selge garn- og oppskrifter , men.


Jeg er av den oppfatning at alle skal kunne ha muligheten til å strikke enkle ,. Hei Judith, nå har jeg strikket en lue etter oppskriften din, og den ble kjempefin. Hvordan avslutte en lue ?

Dette er ei ganske enkel og grei oppskrift #128578;. Jeg ville ha en enkel lue med lang vrangbord og jeg ville bruke dette garnet fra Sør Afrika som jeg kjøpte i California for et par år siden. Men denne mamman kjøper ikke luer, selv om sjuåringen ikke hadde noen tro på at jeg klarte å strikke akkurat sånn lue. Bortsett fra at lua fortsatt mangler en dusk, for det skal den ha, så ble gutten veldig imponert over den flinke strikkemamman sin.


Masketall på svart og hvit lue i Smart er masker. Strikkelisa Noe som virkelig er et stort forbruk hos de aller fleste småbarn er LUER! Vi har nå samlet alle våre fantastiske strikkeoppskrifter - med og uten strikkemønster - på en ny og forbedret side!


Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske.

Dette fordi det skal være enkelt å finne strikkeoppskriftene og inspirasjonen du leter etter hos oss. Helt gratis så klart! Noen oppskrifter fortjener å være gratis, for hvem trenger vel ikke en kjappstrikka lue og et par deilige tøfler?


Last ned og kos deg med å strikke disse - de er supre gaver og fine til både han og henne. Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på luer, hatter og hetter til voksen, barn og baby.


Oppskrifter Her finner du et bredt utvalg av flotte strikkeoppskrifter til enhver anledning til dame, herre, barn og baby. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Finn Oppskrift Strikke.


ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Strikkeoppskrift fra Klompelompe: Lille luring- lue. En morsom lue med mønster som snurrer fra Klompelompe. Et artig og enkelt prosjekt.


Lag luen i din favorittfarge. Fjell-sitteunderlaget.

Legg opp masker på liten rundpinne 5. Strikk rett og vrang i omganger – eller så langt som “hodet behøver”. Strikk så en omgang rett sammen og vrang sammen. Avslutt med en omgang med rett sammen.


Trekk en dobbelt tråd igjennom de resterende masker, og vips så har du en lue med perfekt passform. Tusen takk for en kjempeflott oppskrift , har lært meg både fletten og kast (etter å ha plagdes litt). Har fått spørsmål fra flere om jeg kan strikke til dem, jeg som hadde belaget meg på julegave-produksjon. Heldigvis mange måneder igjen til jul, så jeg rekker nok å strikke noen innen den tid. Har dere oppskriften på pulsvarmerne?


Små barn blir som oftes veldig varme rundt halsen og spesielt hodet, da kan det være godt å strikke hals og gjerne lue i et mykt og godt garn. Merino er et godt alternativ. Huden på et barns hals er veldig tynn og sart dvs de tåler mindre enn oss voksne og dette kan irritere veldig når de blir varme. Lær å strikke med strikkeskolen.


Har du forresten sett boken Med hjerte for strikk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg