tirsdag 28. mars 2017

Konsulent tupperware

Når du starter som konsulent , investerer du kun din tid og ditt engasjement. Du mottar en startveske med de mest aktuelle produktene fra. Ved å fortsette besøket ditt på dette nettstedet godtar du bruk av informasjonskapsler slik at vi kan oppgi besøksstatistikk, gi deg målrettet innhold som er tilpasset interessene dine og forenkle utveksling med sosiale nettverk. Er du kunde og har du spørgsmål til dit produkt, en reklamation eller vil du måske gerne holde en demonstration?


Kontakt da venligst din konsulent eller nærmeste distributør, som du finder på dette link. Er du ikke kunde og vil i kontakt med os, kan du skrive en besked til os her.

Frihet och flexbilitet. Du träffar nya och roliga människor samt har en unik möjlighet för att utveckla ditt nätverk. Våra distributörer hjälper dig med att hitta den närmaste konsulent. Tag kontakt med din närmaste distributör, så hjälper de dig igång. Kom ihåg att skriva ditt namn och adress när du kontaktar oss.


Få vårt nyhetsbrev her. Ved at blive på hjemmesiden accepterer du brugen af cookies, så vi kan levere besøgsstatistikker, give dig målrettet indhol der er tilpasset dine interesser og lette udvekslingen med sociale netværk. Genom att fortsätta ditt besök på webbplatsen godkänner du användningen av cookies så att vi kan tillhandahålla besöksstatistik, förse dig med utvalt innehåll som är anpassat efter dina intressen och underlätta utbyte med sociala nätverk.


Enkle løsninger, der gør livet lettere Vores konsulenter står altid til rådighed for at hjælpe dig med at finde dét produkt, som passer til dig og dine behov.

Jeg har vært tupperware konsulent. Ikke så veldig lenge,men jeg har nå i allefall prøvd det. Startpakken var ikke så veldig dyr, husker ikke akkurat beløp,men jeg tror jeg tjente den inn på første eller andre demo. Kontakt Oss – En servicetjeneste i boksform… Dersom du ønsker å bli satt i kontakt konsulent for å bestille et aktuelt produkt, ønsker generell informasjon om produkter, eller har andre spørsmål så ta kontakt ved å benytte skjema under.


Kontakta då vänligen din konsulent eller närmsta distributör, som du finner i denna länk. Du kjenner jo så mange skravlekjærringer du, at du skal nok få solgt unna! Dessuten har du skravla med deg selv!


Hvor lang tid tar det fra man melder seg inn, til startbagen kommer i posten? Kan man starte å selge med en gang da? Driver selv med tupperware og prøver meg nå som teamleder etter uker som konsulent. Er så kjekt å drive med dette, og som de andre sier så selges jo tupperware seg selv flytter snart til ny plass og gleder meg til å starte fullt igjen der borte. På verdsbasis vert det årleg halde ca.


Det koster ingenting å bli konsulent. Man har muligheten til å prøve seg som konsulent ved å holde party. Tupperwares salgsorganisasjon er bygd opp som direktesalgsfirma.


Gode løsninger som gjør livet enklere. Våre konsulenter står alltid til rådighet for å hjelpe deg med å finne det produktet som passer deg og dine behov. Gå inn på tupperware.


Der kan du finne nærmeste selger til deg, så sender du bare en mail med det du vil bestille.

Del dette innlegget. Trine Suphammer Tuppeware konsulent , Austevoll. Jeg er tuppeware konsulent i Austevoll. Lik og del gjerne siden min med. Så ikke helt fristende.


Sjarmtroll: noe som absolutt fenger meg, men jeg har ikke egne barn selv enda så jeg føler at jeg ikke er rett kandidat til noe som har med barn å gjøre uansett hvor god erfaring jeg har med barn. I dag laga eg risgrøt i ultra -pro forma mi, og er meget fornøgd med reultatet. Mest av alt fordi grauten meir eller mindre laga seg sjølv.


Har tatt det på slump før , men i dag prøvde eg ei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg