onsdag 22. mars 2017

Anbefalte komedier

Anbefale en god komedie ? Av Anonym bruker, November i. Akkurat når vi trodde at vi hadde fått nok av amerikanske high school- komedier , kom Superbad og tvang oss til å se én til. For her trumfet faktisk innholdet formatet. Med mindre man allerede var dypt inne i amerikansk indiehumor, stiftet mange her bekjentskap med superfunny Michael Cera og Jonah Hill. Du finner også en liste over de beste filmene fra samme tiår. Du kan også velge deg en sjanger å få de beste filmene fra.


Anbefalte komedier

Nå som Lars-Kristian har vært borte noen dager har det endelig vært fritt fram for meg og de tullete, klissete romantiske filmene jeg elsker! Hvordan film man skal anbefale kommer litt an på hvordan type komedier du er ute etter. Hva er egentlig en komedie ? Generelt finner jeg ikke filmer som er laget for å være mosomme, morsomme egentlig. Utrolige Emma Stone spiller hovedrollen i denne relativt enkle og greie high school- komedien (den er omtalt som romantisk komedie , men er vel mest av alt en ungdomskomedie). Gjennom samtlige episoder blir vi fortalt historien om hvordan Ted Mosby møtte moren til deres barn.


Her har man en salig blanding av romanse og komedie , med unge voksnes streben etter å finne sin plass i verden. Den Wet hot american summer er egentlig ikke superbra, men den har endt opp med å bli en slags kultklassiker. Er du på The Netflix Quest? Søken etter en ny serie det kan være idé å sjekke ut på tjenesten?


Vår toppliste over de beste seriene på netflix på Netflix kan kanskje hjelpe deg. I tillegg får du filmanmeldelser for sjangeren komedie. I de romantiske komediene slutter filmen idet samlivet reelt sett begynner.


I den første spalten denne uken, skriver psykolog Kristoffer J. Whittaker i sitt svar til en kvinne som har vært utro, at de færreste utroskaps-relasjoner blir til varige, faste forhold. De stormende følelsene overlever ikke hverdagslivet. Her får du en liste over de beste filmene som er laget. Anmeldelser Netflix Guide Komedie.


Anbefalte komedier

Her finner du en oversikt over anmeldelser fra Netflix-innhold samt de en fin oversikt over de beste egenproduserte filmene og TV-seriene på Netflix. Som tittelen sier har jeg en forkjærlighet for svensk humor, da jeg synes språket i seg selv er ganske morsomt. Er det noen her som har noen skjulte skatter å anbefale ? Se ubegrenset med Komedie i høyeste kvalitet. Se filmer på nett med Viaplay. The Shawshank Redemption, eller Frihetens Regn, handler om en mann ved navn Andy, som etter å ha blitt feilaktig dømt for mor starter sitt nye liv i fengselet Shawshank hvor han knytter tette bånd til en eldre medfange ved navn Red.


Nå er jo selvsagt smaken som baken, men jeg våger meg å spørre etter tips likevel. Jeg er på jakt etter en skikkelig bra komedie. Når jeg er i DVD-sjappa hopper jeg kategorisk over komedie -seksjonen. Grunnen er at det er så mye der som ikke er morsomt i det hele tatt, og redselen for å betale penger for å kjede seg i to timer blir for.


Er en grunn til at jeg slettet det, hadde satt pris på om du fjernet det jeg skrev. Har ikke lyst til å bli gjenkjent, og JA skulle tenkt over det på forhån men det gjorde jeg ikke. Ellevill og stjernespekket komedie med blant andre Ben Stiller, Tom Cruise og Robert Downey jr.


En gruppe skuespillere lager en krigsfilm, men er tvunget til å bli de soldatene de skal spille. Ble nominert til én Oscar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg