mandag 27. mars 2017

Jeg elsker deg fordi dikt

Hopp til navigering Hopp til søk. Hvordan kan jeg gi deg mitt hjerte? For din hånd den varmer. Jeg prøver hver dag. Dine lepper gir meg glede. Ditt smil gjør meg lykkelig.

Du er min grunn for å leve. Min grunn til å se farger. Men så kom du og viste meg at folk liker meg. Med enkel tekst forteller boka om Ellens kamp for å finne en som kan elske henne når moren kanskje skal dø.


Har valgt å bruke blogger til å samle og dele oppsamlede dikt og tekster. Men fordi du er lunken, og verken kald eller varm, vil jeg spy deg ut av min munn. Du var mitt alt jeg trodde at uten deg var jeg ingenting.


Ting blir ikke det samme uten deg savner deg.

Grunnen til dette kan være at det er ladet enorme følelser i ordene, sier hun og legger til: - Man stiller seg selv i en sårbar situasjon hvor man ikke er sikker på å få den samme responsen tilbake, ved å. Du vet det er ekte kjærlighet, når alt du ønsker er at den andre personen skal være lykkelig, selv om du ikke skulle få ta del i personens lykke. Det ligger en viss tyngde i disse ordene: De står for den helt spesielle, dype intense følelsen av å elske et annet menneske. Denne boken handler om Elin og om hvor heldig hun er som er sammen med den perfekte kjæresten sin, Fredrik.


Fordi jeg elsker deg Boken er skrevet av Helene Uri. Fredrik har verdens største smil og Elin blir betatt av han, det er som at hun er hovedpersonen i en romantisk film. Mitt hjerte er begeistret over tanken på deg. Du merker ikke mine mangler. Du tilgir meg alle mine lunger og blunders.


Takk til deg , jeg forsto den sanne meningen med kjærligheten. Du har det vakreste smilet. Du liker bare å være med meg. De gule lappene representerer øyeblikk og minner paret har hatt sammen, grønt er sitater og dikt , og rosa er grunner til hvorfor han elsker henne. De tre fargene representerer temaene på lappene.


The uploader has not made this video available in your country. Hun ønsker at de skal leve sammen, men takler ikke hans levemåte. Det eneste som holder ham i live, er kjæresten som han hallusinerer om. En hånd av nådig søvn slår i.

Da vil den gamle stua stå. Og heimløs heime skal jeg gå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg