onsdag 22. mars 2017

Morsomme måter å fortelle foreldre at man er gravid

Disse ti måtene å fortelle gladnyheten på blir ikke glemt med det første. Veronika Døli elsker å overraske, og da hun var gravid med barn nummer to ønsket hun å fortelle det til mannen sin på en morsom måte. Den dagen jeg fant ut at jeg var gravid igjen, ville jeg overrumple mannen min ved å fortelle nyheten når han kom hjem fra jobb. Vi har lyst å finne på noe sprell eller en morsom måte å fortelle det til foreldrene hans på. Morsomme måter å fortelle at man er gravid.


Gravid : Kreative mter fortelle at man er gravid - 9. Hva med legge til et morsomt bilde som skiller seg litt ut av mengden? Kanskje ikke like fantastisk for begge, men det lykkelige budskapet. Har dere forslag til hva som kan være en morsom måte å fortelle att man er gravid på? Både å fortelle til mannen, og også til besteforeldrene, og andre? Vil gjerne ha mange kreative forslag!


Fortelle familie på morsom måte at man er gravid ? Morsom måte å fortelle at man er gravid på? Kilde benyttet: pinterest. Mange deler nyheten på sosiale medier i dag. Og med få tastetrykk vet hele verden at dere skal bli foreldre. Den store nyheten kan fortelles på så mange måter.


Her har du kreative måter å fortelle om graviditeten: 1. Det er veldig individuelt når gravide føler de har lyst til å fortelle den gode nyheten, men mange venter til uke 12. Det er fordi abortrisikoen er størst fram til uke 1 forteller privatpraktiserende jordmor Ingeborg Lagergren. De fleste venter gjerne til. Dersom du er midt i oppussing, eller har planer om det i nær fremtid er det jo alltid en god unnskyldning at man er gravid. Eller del gleden over ditt nye liv på denne måten : 3. Om du vet mammaen din skal se på noe spesiellt på tv er jo dette en måte å fortelle det på: 4. Jeg vet at foreldrene mine kommer til å bli fantastisk glade for at jeg endelig er gravid.


Men nå lurer jeg på om noen har noen kreative forslag til hvordan jeg kan fortelle det på? Forventer du og ønsker å overraske familien din med de gode nyhetene? Sv: morsomme måter fortelle om graviditet ? Når jeg fortalte det til min far, som jeg mente var litt viktig siden jeg bare er år gammel, så dumpa jeg tre ting i fanget hans på en gang :P Pappa, jeg har noe jeg må diskutere med deg. Her er noen morsomme , kreative, skjønne og fine måter.


Og han har alltid sagt at man. Du fortjener uansett bli spurt fr hun forteller om svangerskapet. Hun forteller at hun saumfarte nettet etter kule mter fortelle om graviditeten p og fant til. Tema og tips til fordypningsoppgaven i norsk skrive romaner i dagbokform er en.


Er gravid for første gang! Er komt til uke 1 så tenker å fortelle det til nærmeste familie snart! Søsteren min har nylig fått en baby, så foreldrene mine har nettopp blitt besteforeldre for første gang, mens svigerforeldrene mine ikke har noen barnebarn. Det er den enkelte arbeidstaker som må føle på når man mener tidspunktet for å fortelle lederen sin om graviditeten, er best.


Det er opp til kvinnen selv når hun velger å fortelle arbeidsgiveren sin om graviditeten, men likestillingsloven verner uansett gravide og nybakte foreldre mot ulovlig forskjellsbehandling, sier likestillings- og diskrimineringsombud Sunniva Ørstavik til klikk. Hvordan fortalte dere at foreldrene deres skulle bli besteforeldre? Vi har ikke fortalt noe enda, men jeg har lyst at det skal være litt spesielt da.


Ikke bare si, hei, jeg er gravid. Gruer meg litt til å fortelle det og, ikke vet jeg hvorfor. Vet de blir glade, mamma har vært mis. Caroline Steinsdottir (29) er uker gravid , men det er først de siste ukene at folk rundt henne har fått vite det. Jeg fant ut at jeg var gravid i uke så vi gikk og holdt på det en stund ja.


Det var vanskelig å ikke fortelle det, for jeg var jo kjempeglad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg