onsdag 29. mars 2017

Dikt til kollega som slutter

Vi vil også komme med et par forslag til hva du kan skrive på kaken til en som skal slutte i jobben. Se også: Dikt til kollega – Tekst til pensjonisten – Gave til kollega. Gled den som skal slutte med en flott avskjeds-bukett – Se det flotte utvalget av blomster hos Euroflorist.


Leter du etter et dikt til din kollega ? Da kan vi hjelpe deg. På denne siden finner du en rekke flotte dikt til en kollega som skal slutte eller som du bare setter ekstra pris på.

Her finner du en liste over norske ord som slutter på kollega. Alle disse ordene som ender med kollega kan være til hjelp i ulike ordspill, dikt og taler. Og er sosial og omgjengelig. Siste dag på jobben – fikk bare tullegave.


Fint dikt til ei som skal slutte på jobben ? Dikt eller annet på kort til ei som skal slutte på jobben. Syntes det var vemodig å slutte i den jobben fordi jeg har hatt et godt forhold til de andre kollegene, men denne opptrednen fra denne mannen gjorde det. Avskjedsgave når man slutter i jobben.


Tale til en kollega som slutter fra medkollegaer.

Fine historier og elementer Siden vi har jobbet sammen i en mannsalder, NN, NN, du og jeg, vet du at jeg ikke er noen stor taler. Du slutter ikke, du bare går over i et nytt liv. Du er en energirik, modig og engasjert kollega som vi kommer til å savne. Men siden de har oppfordret meg til å si noen or betyr vel det at jeg er bedre enn.


Lars Vidar er en så god kollega at han fikk et dikt forfattet til ham. Jeg er så utrolig dårlig til å finne på hva man skriver i slike kort og tenkte derfor at et dikt kunne dekke det. Min kollega gjennom mange år har blitt headhuntet til et annet firma. Jeg skal ikke gi noen gave, men har likevel lyst til å sende en liten oppmerksomhet i form av ord! Skal du holde en tale, eller vil du bare bli inspirert?


Hilsen til kollega som slutter – Dette kan du skrive på kortet Trenger du et godt sitat? Noen som har et fint dikt som kan passe? Et fint dikt til noen som slutter på jobben. Hvor søledammen kan bli til et kjempestort hav, en pinne kan bli en tryllestav, hvis du tør kan du bli hva du vil, er du streng kan du lett trylles snill.


Det er voksne der som vil deg vel, og som gjerne blir med på et sprell, som gir bort omsorg og er din venn, og får våte smellkyss igjen. Fikk lyst til å prøve meg på Mariannes tryllekort, laget etter tutorial hos StampARTic. En kollega har fått ny jobb, og jeg fikk i oppdrag å lage kort.


Utstanser fra Martha Stewart, stempelmotiv fra Bildmålarna fargelagt med promarkers og skåret ut med die fra spellbinder, vimpler fra La-La Land. Sjefen på avdelingen min slutter og i den sammenheng skal det arrangeres en liten avslutning.

Det har blitt samlet inn penger til en blomsterbukett til henne også skal alle signere på kortet. Hva kan man skrive som en liten hilsen i kortet? Hvis du vil skrive en hilsen til Dorte i anledning hennes siste arbeidsdag ved Universitetet i Oslo og IKOS kan det gjøres som en kommentar på denne bloggposten.


God skriving – og lesning! Vi har en kollega som går av nå snart. Men hva skriver man på et kort til en som blir pensjonist? Jeg har ansvr for å kjøpe gave og skrive kort.


Takk for samarbeidet og lykke til i pensjonisttilværelsen? Som dere skjønner så er det første gang jeg skal skrive et sånt kort. Blir glad hvis noen h. Når folk spør meg hvor mange mennesker som jobber her, pleier jeg å svare: omtrent en tredjedel av dem.


Lisa Kennedy Med det samme du setter deg ned med en god varm kopp kaffe, kommer sjefen din til å spørre deg om å gjøre noe som tilfeldigvis kommer til å ta like lang tid som det tar for at kaffen blir kald.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg