onsdag 4. desember 2019

Ubetinget kjærlighet dikt

Finn laveste nettpris her. Ram Dass-I dette sitatet, gir den spirituelle læreren Ram Dass en ganske komplett definisjon av ubetinget kjærlighet. Han minner oss om at ubetinget kjærlighet er fullstendig uavhengig av hva den andre personen gir til deg. Han får oss også til å forstå at denne følelsen går langt forbi romantiske forhold.


Trenger du et godt sitat?

Kjærlighet føles godt. Om man kan velge vil de fleste av oss ønske å føle kjærlighet for noen over andre følelser, likevel så velger de fleste av oss ikke kjærlighet bevisst. I stedet for velger vi å føle skuffelse, sinne, frustrasjon. Betinget eller ubetinget kjærlighet ? Av alle typer kjærlighet er en mors kjærlighet den sterkeste.


En mors kjærlighet er ubetinget og evig. En kjærlighet som går forbi ett regnskap av gitt og mottatt, en kjærlighet som ikke er opptatt av balanse i banken fordi den er der uansett, i både gode og onde dager, i både medgang og motgang, i suksess og tap, uansett og fordi jeg er meg.

Jeg er en jente på år og jeg elsker kjæresten min utrolig mye så jeg ville prøve meg på og skrive dikt :3. Jeg elsker deg, du er søt og snill. Du er vill av kjærlighet. Jeg kunne ikke dratt fra deg fordi den du er gjør meg spesiell.


Agape – ubetinget kjærlighet der man gir omsorg, er tilgivende og givende. Hopp til navigering Hopp til søk. Vakre dikt vi har brukt i bryllup, om kjærlighet , samhold og nærhet. Et dikt kan sette ord på følelsene og gjøre bryllupet ekstra spesielt. Den fantastiske tingen om ubetinget kjærlighet er at det dypt påvirker oss.


Han har makt til å fylle oss uten oss selv å innse det. Når du elsker en person ubetinget , kan du observere det i alle sine aspekter med stor skikkelse. Du kan se hennes smerte uten å dømme henne, og du kan vise henne medfølelse fordi du forstår henne dypt.


Ja, til min mann, samt mine foreldre og min bestevenninne. Det er verken unormalt eller normalt å ikke føle en ubetinget kjærlighet. Det at man føler denne sterke ubetingede kjærligheten betyr dog ikke at man finner seg i hva som helst, det kan og bety at man fortsetter å elske og være glad i noen til tross for vonde ting.

Det er noe som er uten forbehol det er absolutt. Ubetinget hva er så det? Ingen veit vægen vi vandre. Men din vil je vara i dager og år. Je vil itte sjå på ændre.


Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt. Og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min. Og sorgen er min når du gråter. Det kan være kjekt med et sitat om kjærlighet ved diverse anledninger: Du leter etter en original måte å uttrykke en kjærlighetserklæring – anser du deg ikke som den store dikteren, kan det være hjelpsomt å bruke andres ord.


En liten side med kjente og kjære sitater,kloke or dikt ,forfattere,lykke, kjærlighet ,sorg og barn. Vi tenger alle gode ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg