tirsdag 14. oktober 2014

Russegruppe navn 2017

Russegruppe navn 2017

Men pass på at dere ikke velger samme navn som en annen russegruppe. Et russenavn skal helst være unikt slik at dere kan bli husket for akkurat det navnet i ettertid. Generatoren setter sammen ulike or og kommer opp med navn som sannsynligvis aldri har sett dagens lys!


Russegruppe navn 2017

Klikk på knappen Lag russebilnavn! Bli medlem du også, vi har alt du trenger til russetiden! Derfor lurer jeg på om DU har et navnforslag til oss? Ikke spam løs, men skriv opp noen navn som vil gjøre bussen vår til en schlager! PulsTorsdag var det duket for årets første russekro for 99-kullet, og som vanlig har Pulsredaksjonen satt seg ned for å kåre årets beste navn , beste logo, og beste russesang!


Slik lykkes du med et godt dekknavn og russebuss-konsept – Tanken bak dekknavnet handler mye om promotering, sier Dennis Alexander Fuglevaag. Asker Farvehandels tips til russen. Har fått en del spørsmål om hva russenavnene til jentene i gjengen ble, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dele det, og legge til en liten bakgrunnshistorie for hvert navn. Jeg var jo prest så jeg døpte jo jentene mine, men hele klassen bidro altså med navnene.


Siden vi er så mange så må vi ha to biler, og sliter veldig med navn. Noen som vil komme med tips? Unikt -Vi snakker Norsk!


Ja, aviser har i utgangspunktet lov til å publisere navnet på personer i en russegruppe som er knyttet til en kontroversiell russelåt. Avisene må likevel alltid ha Vær Varsom- plakaten i bakhodet, og vurdere hensynet til offentlighetes krav på informasjon opp mot hensynet til personvern og privatlivets fred. Jeg er uansett litt flau på deres vegne om dere ikke klarer å finne på et navn selv, og trenger et forum til hjelp. Det er mye fetrere med en van med et elendig egenkomponert navn enn et fantastisk navn en forumhore har funnet på. Hva var deres russenavn ? Jeg er svart russ i år og går transport og logistikk.


Russegruppe navn 2017

Jeg trenger ett russenavn, da INGEN i klassen min klarte å komme på noe bedre en Cha. Adine Røilid Adine Røilid Amalie Bjorvand Amra 3HSA Amra 3HSA Amra 3HSA Anders Froland Anders Froland Anders Hatlestad. Stadig flere velger oss fordi de er fornøyde med det vi leverer. Det er fornøyelig å se at våre kunder er så fornøyde. Vi er klare for å hjelpe alle russ som henvender seg.


Bare et kjapt innlegg. Det må være noe litt jentete, ikke sånn drapsmaskinen eller gamerbilen liksom. Dekknavn er derfor et navn man har på kjøretøyet sitt, får å vise at man ‘er et kjøretøy’ som skal kjøre i russetiden – uten å røpe konseptet sitt. Konsept er det de som er sammen på bil eller buss velger skal være ‘temaet’ for kjøretøyet og gruppa under russetiden. Her er DinBabys navnekspert, Øyvind Hartberg, sine råd ved valg av navn.


Les mer på DinBaby. La mor og far få være i fred når navnet skal bestemmes. Kom gjerne med tips, men lag ikke noe stort nummer ut av det. Dette er en liste over populære navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg