fredag 20. september 2019

Marius vognteppe oppskrift gratis

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Linker til gratis vareprøver og gode tilbud. DUO inneholder merinoull og bomull. Mykt som bomull – varmt som ull!


Teppet er strikket på rundpinne og klippet opp i etterkant.

Fant oppskrift legg opp 1m på rundp 3. Sett de første og siste m på hj. Skift til rundp legg opp nye m ( klippem) som strikken hele tiden i glattstrikk med marine. Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse.


Du kan selv bytte ut fargene i strikkepakkene etter du har valgt størrelse på produktet du ønsker. Tøfler i Viking Naturgarn- gratis oppskrift. Andre oppskrifter i dette heftet.

Denne Pinnen ble oppdaget av Trine Lise. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Marius vognteppe i Smart.


Hvis du strikker votter etter oppskriften min og legger ut bilder på bloggen din, så blir jeg veldig glad hvis du linker hit til meg! Komponerte egne mariusvotter for noen år tilbake da frustrasjon tok meg for det fantes ingen oppsrkift. Superwash garn, je g brukte smart. Du trenger bunnfarge og to kontrastfarger. Høsten i år har vært kaotisk og travel, det har ført til at jeg har begynt på mange prosjekter uten å ferdigstille dem, så langt.


Noe jeg derimot har blitt ferdig med er mariusgenseren med rundfelling jeg begynte på for ikke så lang tid tilbake. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Vet mønsteret ikke går helt opp så mønsteret vil ikke bli noe pent på starten å slutten av mønsteret. Har masse strikkehefter hjemme, men ofte er jeg på nette å leter etter gratis oppskrifter.


Det er ikke så lett bestandig å finne f. Tenkte å dele noe av de jeg har funnet, å kankje noen har tips til meg?

Din nettleser er utdatert! For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter.


Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig kompetanse. Ja, eg tok vel aldri heilt sommarferie frå strikkinga heller, men no som stillongssesongen har starta, er det heilt naturleg å intensivere strikkeprosjekta. Jeg er jo lett å innspirere så jeg tenkte jeg skulle strikke grytekluter denne gangen.


Fikk forespørsel om å lage en mariusgenser til en hund av rase dvergschnauser. Merino Ekstra Fine, så gjorde litt om opp maskeantall og cm. Vi har dessverre sett oss nødt til å trekke denne oppskriften tilbake fra våre butikker og sider, pga reaksjoner på at den til forveksling kan være lik en logo som brukes av en annen aktør i det norske markedet.


Nille ønsker ikke å bidra til noen konflikt med denne aktøren, og har trukket tilbake oppskriften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg