onsdag 11. september 2019

Lønn kiwi

Fant denne informasjonen på en side (butikksjef.com) som gjelder bl. Ungdom under år kr 9kr 15. Lønnstrinn (år) kr 11kr 19. Men jeg mener at om man gjør en lik jobb så bør man få lik lønn for det i denne typen yrker.


Men så er min erfaring at butikkenes fagforeninger er usedvanlig veike, og butikkene er ekstremt sleipe.

Retten var uenig med de. Denne årslønnen er snittet på tvers av alle butikksjefer i Norge. Lønnen for den enkelte butikksjef vil imidlertid avhenge av erfaring, utdanning og en rekke andre faktorer. Disse kommer vi tilbake til rett nedenfor.


Ser mange her kommenterer latterlige lave summer og håper ikke folk jobber som ass for slike småpenger. Selv hadde jeg en gjennomsnittlig timelønn på 195kr i timen som låseansvarlig. Egen ansatt-app som gir tilgang til øvrige digitale verktøy som Quinyx, KIWI Spill, Jam, minside m. Excel) For deg som har gått over fra 1til 12-måneders lønn.

Du fikk kompensasjon på , og årslønnen din ble deretter delt på i stedet for 1for å beregne månedslønn. Med KIWI PLUSS-app kan du enkelt melde deg inn, se din bonus, kjøpshistorikk og lese om fordelene i KIWI. Karrieremuligheter i KIWI. KIWIskolen er KIWIs beste investering.


På skolen står menneskene i fokus, det er de som er de viktigste ressursene for KIWI. Dei butikkane som følger tariffavtale vil ha svært begrensa muligheit til å kutte i dei stillingane som har høgast lønn. Då dei med høgast lønn ofte er dei med høgast ansiennitet, og sidan både arbeidsmiljølova og tariffavtalen slår fast at ein ved rasjonalisering av drifta skal kutte dei med kortast ansiennitet fyrst. Om du er flink kan du jobbe deg oppover uten utdanning (veldig få bransjer man fortsatt kan det i) og kiwi satser stort på unge talenter.


Og blir du butikksjef får du enda mer. I tillegg gar kiwi en god bonusordning for butikksjefer. KIWI har som målsetning å bli oppfattet som den beste lavpriskjeden. Dermed er listen lagt.


Skal vi nå den, må vi tro på at vi kan klare det. I kampen om å vinne kunder handler det om å skille seg ut. Det gjør KIWI i kraft av å ha et godt markedskonsept med faste, lave priser og Norges tøffeste garantier.


Hos KIWI får du hele Trumf-bonus på fersk frukt og grønt og ferskpakket fisk hvis du er med i KIWI PLUSS. Du er gratis og du kan enkelt melde deg på KIWI PLUSS som innlogget ved bruk av panelet.

Lønn for ansatte i varehandel, 1. Jeg er usikker på kiwi , men så vidt jeg vet følger alle Rema-butikker den nevnte tariffen, ja. Og jeg har vært innom en del som vikar. Ganske sikker på at tarifflønn (ikke nødvendigvis at virksomheten er bundet av tariffavtale direkte, men i alle fall at lønnsvilkårene er de samme eller bedre) er et vilkår for å få inngå franchise-avtale med kjeden. For å få tilgang til butikkdetaljene (adresse, åpningstider, nettside og aktuelle tilbud), klikk på adressen eller butikkens navn.


For den butikken jeg jobber i, har høyere lønn enn mange andre butikker. Jeg lurer på om jeg har riktig lønn ! Jeg er år gammel, og har nå jobbet i coop prix som deltidsansatt i litt over to år. Tidligere har jeg jobbet som selger i elkjøp i fem år sammenhengende. Jeg har fullført VGS og fullfører nå bachelorgrad nr to.


Er det noen som er ass. Noen som vil dele hva de har i lønn og ansinitet og hvordan de jobber? Har blitt tilbudt ass. Butikksjef i en annen butikk enn den jeg jobber i. Kiwi , spar eller joker? Har ikke diskutert lønn ennå.


Takk for alle svar. Her får du lønn mens du studerer. Oversikten viser også at det fremdeles er store forskjeller på lønn for menn og kvinner.


Mens gjennomsnittlig månedslønn for kvinner i alle sektorer, altså både i kommune, privat og statlig sektor, var 40. Månedslønna for kvinner som andel av menns månedslønn, gikk ned fra 8prosent i 3. I offentlig sektor gikk kvinners andel av menns månedslønn ned fra 8prosent til 8prosent, mens den i privat sektor var uendret på 8prosent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg