tirsdag 7. juni 2016

Heklet 17 maiblomst

Dagens oppskrift: 17. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Oppskrift på heklet 17.


Er den ikke bare nydelig?

Gratis oppskrift her. Vennlig hilsen Hobbymegher kl. Send dette via e-post Blogg dette!


Tid for å finne frem finstatsen, og på nasjonaldagen er det ekstra stas å pynte seg med en vakker sløyfe. Enten du skal ha på dress, kjole eller buna så er det ekstra flott med en sløyfe i rødt, hvitt og blått. Heklet pynt til 17.


Av Ann Kristin Naas Gjerde, 15.

Husker du ikke hvor du la brystsløyfen til kjolen fra i fjor? Fortvil ikke, disse fine blomstene hekler du på 1-2-3! I dagens anledning har jeg heklet en 17. Jeg tenkte den kanskje var litt kul å feste på barnevogna eller lignende.


Jeg har brukt tykt bomullsgarn, heklenål nr. Snart er det bare én uke igjen til 17. Men det betyr ikke at du har dårlig tid om du vil ha heklede 17. Disse sløyfene er enkle og gøyale å hekle, og på en formiddag i sola rekker du å hekle til hele familien.


Hos Pickles finner du oppskrift på tre ulike varianter. Puff-sløyfe, rund sløyfe og blomstersløyfe. Hadde jeg ikke strikket livet av meg med to Mariusvester før 17. Mitt bidrag er altså disse hekleriene.


Våre kolleksjoner består av barneklær og litt interiør. Produktene er sydd i stoff av høy kvalitet, og strikket eller heklet av godt kvalitetsgarn. Jenteklærne har fått navnet KlompeLine og gutteklærne har fått navnet Klompen.


Både Torunn og Hanne har barn i rett alder som vil teste ut barnekolleksjonene.

Som brosje - til applikering, hårpynt, ring, armbån dekorasjon med mye mer. Eg hadde egentleg ingen planar om å laga innlegg som var 17. Men når ideane dukkar opp, må dei som regel prøvast ut. Her har eg hekla ein 17.


Flere tips til Kunst og håndverksoppgaver på Pinterest. Proudly created with Wix. Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer. Dette minikurset om 17.


Vi ser for oss at kurset vises på vegg ved hjelp av projektor eller interaktiv tavle. Maiblomst , jakkemerke i form av en liten vårblomst, solgt til inntekt for en god sak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg