torsdag 30. juni 2016

Heklet sjal med vifter

Enkel og billig handel på Cellbes. Sjal - Alltid mange varianter. Nordens største utvalg av tilbehør til hjemmeelektronikk. Bestill den i dag fra Eldirekte. Lynrask levering og god service.


Handle hos oss idag!

Fast lavpris på 9- for bordvifte! Se vårt store utvalg av inne vifter på Eldirekte. Dette sjalet er heklet med farge nummer som heter Albany. Jeg synes også at det var lett å jobbe med og jeg fant ikke en eneste knute i nøstet, noe som jeg setter pris på!


Dersom du aldri har heklet et sjal før og ikke kan lese oppskrifter, så har jeg gode nyheter til deg! Hent oppskrifter fra Järbo Garn! Vi samarbeider fortløpende med et antall frilansdesignere som hjelper oss å hente frem både moderne og retroinspirerte plagg for hver sesong.


Bli klar til våren med dette vakre virus sjal.

Det er heklet i Twirls garnet som er et utrolig lekkert cake-garn i 1 myk bomull. Garnet består av tynne tråder som ikke er spunnet - det gjør garnet helt perfekt til dette prosjektet. Slip igen den nye farve, og sæt begge løse garnender over fingrene, som om der skulle strikkes videre med dem.


Den nye farve holdes over både pegefinger og langeman og under ring- og lillefinger. Før pinden ind under den løse ende, og strik m med den nye farve. Hei 曆Har laget meg et sjal med frynser.


Ble så fornøyd med det, så her får dere oppskriften hvis noen ønsker å lage et. Blir nok et til i en annen farge på meg etterhvert. Annonse: Retromasker.


Dette er Tine Solheims tredje bok, og denne gangen har hun funnet inspirasjon i gamle historiske mønstre. Her finner du 1hekle- og strikkeoppskrifter til kvinner, menn, barn og ungdom. Heklet sjal med ruter i DROPS Kid-Silk.


Følg lenken nedenfor for å gå til oppskriften. Candice by DROPS Design. Strikket kjole med hullmønster og ¾. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Introductory price of $3.


The pattern will revert to the regular price of $5.

This cowl is worked as a long tube: it starts with a provisional cast-on and is worked in the round in two-color stranded stockinette, then the live stitches at the end are grafted to the live stitches released from the provisional cast-on. Jeg har heklet et sjal , og det er bare MITT! Min erfaring er at når mønsteret er for enkelt, blir jeg ukonsentrert og gjør feil. Men jeg kom meg igjennom tilslutt! Når sjalet begynner å bli stort nok, så avslutt hodeskallene uten å begynne på nye.


Fyll i med st-grupper til siste hodeskalle er ferdig. Moteriktige ponchoer og sjal strikket i våre. Oppskrifter selges kun med garn fra Sandnes Garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg