fredag 10. juni 2016

Konstant stive og ømme nipler

Det er ganske vanlig å ha ømme brystvorter rett før man skal ha mensen. Det kan gjøre veldig vondt i brystvortene de første dagene du ammer. Det blir lettere etter hvert, og smertene forsvinner.


Det at du har vondt i brystene kan ha noe med at de vokser. Vonde og stive nipler – Graviditet, spedbarn og. Piercing i brystvorten – Kropp og helseinnlegg17. Hvordan kan jeg få konstant stive nipler ? Brystet ser veldig bra ut når niplene er stive , men når de er vanlige og slappe, så ser jeg nesten mer lubben ut. Jeg er gutt, og trener, kroppen begynner å ta form.


Jeg kan se at dette høres og ser veldig rart og feil ut, men bare prøv å ikke tenk på det. Før ble de glatte når jeg var varm og ikke opphisset, men nå er de konstant stive. Kan ikke gå uten bh og jeg skjemmes over dem, spesielt under sex. Dette kan ha forskjellige årsaker.


Det mest vanlige er tidlig graviditet. Andre merker syklusavhengige ømme brystvorter, spesielt før menstruasjon. Ellers kan det forekomme i forbindelse med p-piller, både når de brukes og etter at man har sluttet med dem. Det kan tenkes at du ennå har en hormonubalanse etter at du sluttet med p-sprøyten.


Ofte finnes det ingen åpenbar årsak til hvorfor man opplever smerter i brystene, og det går over uten behandling. Muskelsmerter er vanligvis ikke et sykdomstegn. Ofte er det ingen åpenbar årsak, og det går over uten behandling. Det er svært vanlig å ha vondt i brystene, men hvis smertene går utover livskvaliteten din, bør du besøke lege. Det kjennes ut som om det er full opphopning av melkesyre.


Blir merkbart verre etter å ha sittet på huk. Jeg blir også ustø og snubler innimellom. Har litt lave Bverdier og blodprosent på 14. Har slitt med dette i mange år. Jeg har også litt høy kolesterol.


ALLTID kondom i tilegg til jeg går på p-piller, så gravid tviler jeg på jeg er. Jeg er en gutt som har stive nipler , hva skal jeg gjøre ? Denne prosessen krever store mengder med blodtilførsel for å fjerne avfalsstoffene som bygger seg opp og forsyne musklene og nervesystemet vårt med mer energi og næringsstoffer. Da føles musklene ofte stive og stramme og det er ubehagelig å bevege seg. Elg, reinsdyr og vilt har også sunnere fett.


Jeg er konstant stiv i beina og spesielt på framsidan av lårene. Ha et bevisst forhold til fettkilder, og vær forsiktig med oljer og margariner fra soya, solsikke, mais og peanøtter. Velg i stedet jomfrupresset olje fra oliven og raps. Disse inneholder enumettet omega 9-fett.


Symptomer fra muskler og skjelett som muskelsmerter, leddsmerter, hovne og stive ledd er typiske ved lavt stoffskifte (hypotyreose), men har ingenting med giftstoffer eller ernæring å gjøre. Vibreringen i kroppen og duringen i ørene er jeg mer usikker på, men mange føler seg svimle. Ved psykiske påkjenninger, eller ved dagliglivets stress og belastninger, er det vanlig at vi mennesker strammer musklene i nakken og heiser skuldrene. Smertene kommer fra muskulatur i nakken.


Dersom musklene ofte, eller hele tiden, er strammere enn vanlig, vil det etter hvert føre til en irritasjon i musklene. Musklene blir støle og ømme. Klik på navnet på en sygdom eller undersøgelse, så kommer du frem til en udførlig artikel om det pågældende emne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg