onsdag 4. mai 2016

Hekle mønster

Finn Heklemønster Duker. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. DROPS Mønsterbibliotek. Dette er et nyttig verktøy om du leter etter et spesielt mønster eller inspirasjon for eget design!


Oversikt over hekleoppskrifter kategorisert etter forskjellige ting du kan hekle #128578; Hekling er virkelig en morsom hobby og mulighetene for hva man kan lage er ustoppelig.

Kjøp Hekling – 2mønstre fra Cappelendamm En uunnværlig oppslagsbok for alle som hekler og gjerne vil lære flere teknikker eller prøve ut nye mønstre. Boken viser mer enn 2heklemønstre, alle godt forklart. Hvert mønster er vist med fotografi, grundig beskrivelse rad for rad og et maskediagram som er lett å følge. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier.


Hent oppskrifter fra Järbo Garn! Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster ? Vi bryr oss om ditt personvern. KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data.

For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Selv om det ikke er noe problem å hekle etter tekstmønster, liker jeg best diagram. Stooor var gleden da jeg kom over nettsiden diriodocroche med maaange hekleduker og brikker med diagram- mønster ! Gratis hekleoppskrift! Lilla er selve adventsfargen, og disse lekre detaljene setter prikken over i-en i den fine tiden vi snart går inn i. Hva er vel jul uten juletre?


Det er populært å hekle juletrær til julepynt. Både trær som kan stå og trær som kan henge. Dette heklede juletre med gullstjerne i toppen er laget i flere deler som er satt sammen med sytrå så delene kan bevege seg når du har hengt det heklede juletre opp. Føler meg litt forrærdersk (mot meg selv) når jeg nå legger ut bilder før arbeidet er riktig avsluttet, jeg har det med å plutselig gå lei, og en del av motivasjonen min ligger i det å nettopp ferdiggjøre før fremvisning.


Jeg håper jeg ikke. Noen som vil dele noen med meg? Mange synes det å lese en oppskrift er helt umulig. Egentlig er det ikke så vanskelig, man må bare lære seg kodene. Det første man må kunne, er å forstå forkortelsene og hvordan de ulike maskene lages som jeg har beskrevet under.


Forresten: i-cord = kjempeenkelt!

Det ligger haugevis av videoer ute som sikkert viser det mye bedre enn min forklaring ;) Men resultatet blir elastisk og flott, aldri mer. Bloggen innbefatter mange forskjellige ting og tema og hjelp til å bidra til sin egen hverdag. Se også: Slik hekler du en superkul Minions-lue Trenger du en fin motivasjon for å lære deg å hekle , så kan denne herlige videoen være akkurat det du trenger!


For hvem har vel ikke lyst på supersøte bamser som disse? På denne siden finner du alle mønstrene våre. Willow heter denne blokken.


Mønsteret er hentet fra boken 2Crochet Blocks for blankets, throws, and afghans. Denne katalogen over hekleoppskrifter er forholdsvis ny her på siden vår, derfor vil nye oppskrifter jevnlig legges til. English translation will come later.


På et eller annet tidspunkt måtte jeg lage en dorull-dukke. Vi tilbyr vakre og varige produkter i tråd med tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg