mandag 23. mai 2016

Mariusgenser barn rosa

Alle våre gensere er laget i 1 merinoull. Nå får du Marius genser opp til størrelse år. Mykt og delikat bomullsgarn velegnet til baby, barn og voksne. MANDARIN MEDI inneholder 1 bomull.

Passer utmerket til interiørprodukter som håndkle, kluter og grytekluter. Plagget må vaskes separat. Råvaren til denne kvaliteten kommer fra India Denne kvaliteten skal utgå. Klassisk Mariusgenser med moderne snitt og farger.


Strikket i Sandnes Garn SMART. MARIUS Barn Ull Sokker - Rosa MARIUS Barn Ull Sokker. Nå endelig til både barn og voksen.

Da ble det sannelig omsider enda en Mariusgenser her! Sokkene sitter godt på foten og er deilige og varme. Da jeg strikket en grønn Mariusgenser fikk jeg så lyst til å strikke en rosa også. Mariusmønsteret skal visstnok være vanedannende har jeg hørt. Høsten i år har vært kaotisk og travel, det har ført til at jeg har begynt på mange prosjekter uten å ferdigstille dem, så langt.


Det kan nesten virke som om det er noe i den påstanden. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Noe jeg derimot har blitt ferdig med er mariusgenseren med rundfelling jeg begynte på for ikke så lang tid tilbake. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Oppskrift på Mariusgenser Jeg får med jevne mellomrom e-post der besøkende spør om jeg vet om det ligger oppskrift på Marius-gensere noe sted på nett.


Garnpakkens innhold tar utgangspunkt i beregningene gjort i oppskriften. Det er Sandnes Garn som eier håndstrikkerettighetene til Marius-mønsteret, og det er dermed bare de som kan selge oppskrifter på ulike plagg med marius-mønster. Sjekk din egen strikkefasthet, og ta hensyn til dette når du bestiller størrelse på garnpakken slik at du sikrer at du har nok garn. Mariusgenser i lys rosa , natur og lys grått garn: viking bamboo bambus bomull dette er garnet til barn som ikke vil ha ull på kroppen.


Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Helge prosjektet ble en Mariusgenser med hjerter og falske fletter. Bilder av garnet jeg har brukt kommer lengre ned på siden. Har strikket noen forkortet runder bak for å få den litt høyere opp i nakken. Kjøp originale strikkepakker fra Garnius.


Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer. BABY - BARN - VOKSEN - ALLE. Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120.


Klikk her for å se vårt store utvalg av garn fra Du Store Alpakka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg