mandag 16. mai 2016

Takkekort tekst til kollega

Det er vi stolte av og veldig glade for. Fotobok med dine egne bilder. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Skal du skrive en hilsen til en kollega som slutter i jobben?


Da kan vi hjelpe deg med teksten.

Under finner du forslag til tekst på takkekort i forbindelse med konfirmasjon. Gode ideer til en takkekort tekst. Tak for en dejlig fest.


Tusind tak fordi I kom til vores fest og var med til at gøre dagen til noget helt specielt. Vi havde en vidunderlig fest, ikke mindst på grund af jeres nærvær og gode humør. Det blev til en uforglemmelig dag og aften, som vi er taknemmelige over at have fået lov til at dele.


Jeg bor i Larvik med mann og barn.

Jeg har alltid drevet med en kreativ hobby, og de siste årene har jeg vært hekta på papirhobby. Først kortlaging, så stempling og scrapbooking. Uansett kan det ofte være til hjelp å se på andre teksteksempler, og så tilpasse teksten slik at den passer til akkurat din spesielle anledning.


Vi har en kollega som har siste dagen i morgen, og vi har kjøpt et gavekort til ham. Men så dumpet det plutselig et kort ned på pulten min, med spørsmål om jeg kunne skrive noe fornuftig i det. Noen med noen tisp? Jeg trenger en kort tekst som jeg kan skrive i et kort til en kollega som.


Hvad skriver man i et afskedskort til en kollega på ca år, der lige er blevet fyret. Han er en ensom, indadvendt enspænder, så det er ikke nemt, for gængse vendinger som tak for godt samarbejde og mange gode stunder vil klinge hult. Da har du kommet på riktig sted. Så, selv om du gjør det av ren og skjær egoisme, lær deg å skrive takkekort. Hvis du allerede har en god oppskrift og rutine for å skrive takkekort , behøver du ikke lese dette.


På denne siden kan du finne tips og inspirasjon til hva man kan skrive på kortet til pensjonisten. Hos Optimalprint kan du enkelt lage personlige takkekort basert på vårt store uvalgt av flotte takkekortdesign - vi har design som passer envher anledning. Siden vi har jobbet sammen i en mannsalder, NN, NN, du og jeg, vet du at jeg ikke er noen stor taler.

Men siden de har oppfordret meg til å si noen or betyr vel det at jeg er bedre enn dem. Kort til en kollega. Syns det var vanskelig å velge passende motiv og layout, men jeg tenkte at det burde stå litt i stil med henne som som skal ha det, så da ble det kort til en ung, vital og livsglad pensjonist.


Til dit barns konfirmation, eller din egen, er det rigtig fint at sende et takkekort ud. Det kan godt være det tager lidt tid at lave – men jeres gæster sætter SÅ meget pris på det! Takkekort konfirmation. Et typisk takkekort.


En kollega har fått ny jobb, og jeg fikk i oppdrag å lage kort. Fikk lyst til å prøve meg på Mariannes tryllekort, laget etter tutorial hos StampARTic. Utstanser fra Martha Stewart, stempelmotiv fra Bildmålarna fargelagt med promarkers og skåret ut med die fra spellbinder, vimpler fra La-La Land.


Gruer meg faktisk til det. Det vil være flaut synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg