fredag 6. mai 2016

Sokker nyfødt oppskrift

Finn sokker nyfødt. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Alt fra plagg som holder inn, gir støtte og bedre blodsirkulasjon til ortopediske såler. Rask levering - dagers åpnet kjøp. Med den første metoden (som vises i videoen) får du en sokkeoppskrift der hælen praktisk talt strikker seg selv.


Om du bare følger steg for steg i videoen, er vi sikre på at du skal få til å strikke sokker. Oppskriften kan enten lages med den artige tursjokolade-vrien, eller strikkes i én farge og brukes som en baseoppskrift på sokker. I boka får du oppskrifter på teppe, luer, sokker , votter og alt barnet trenger mens det ligger i kuvøse, og det man trenger når man endelig kan få reise hjem, som jakker, bukser og hele sett.


Boka er laget i samarbeid med Nøstebarn, og alle plaggene er strikket i deilig garn fra Nøstebarn. Følg oppskriften , og bruk babyull og ønsket størrelse på pinnene. Du kan også bruke annen babyull.


Sokker nyfødt oppskrift

Vi har størst behov for kuvøsesett i størrelse nyfødt. Klipp av tråden og trekk den gjennom de resterende maskene. Strikk en til sokk på samme måte.


Noen oppskrifter fortjener å være gratis, for hvem trenger vel ikke en kjappstrikka lue og et par deilige tøfler? Last ned og kos deg med å strikke disse - de er supre gaver og fine til både han og henne. Steg for steg med bilder om hvordan man strikker sokker. Alt er enkelt når man kan det, og husker selv hvor jeg strevde med mine første sokker , og hvor mye enklere alt hadde om jeg hadde hatt bilder av det underveis.


Sokker nyfødt oppskrift

Hvor er de nuttede:-) dem vil jeg huske når der kommer en lille ny et sted i kredsen:-) Og skønt at få kigget i gemmerne - glæder mig til at se hvad du finder på. Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på sokker og strømper til voksne og barn. Sjekk også ut Pinterest-tavle for sokker og strømper. De fleste er gratis.


Våre oppskrifter sendes per post. Vis som Grid Liste. Nisseluer og spiralsokker er raske prosjektet som du får ferdig på noen få kvelder.


Sokker nyfødt oppskrift

En liten skatt som snart skal komme og et par småplagg som kan hjelpe til med å holde den lille kroppen varm. Etter Punothermisen var det noe garn igjen på det andre nøstet og det holder iallfall til sokker og kanskje noe mer. Jeg får ikke til å spille av videoen. Jeg har strikket én sokk med denne oppskriften ,men måtte ta en pause fra strikking i noen mnd.


Da jeg strikket forrige sokk fikk jeg til å åpne videoen. Jeg står bom fast, er det noen som kan gi meg det med teskje? Enkeltmønster nr Sokker til barn og voksne.


Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren. Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg